heatplate & ng900 stage3
heatplate & ng900 stage3
Eli onko kellään varmaa tietoa kuristaako kyseinen härpäke stage3 vireillä? ja jos kuristaa niin palioko? juttua läysin että 10-20 heppaa kuristas mutta onko varmaa tietoa?
Re: heatplate & ng900 stage3
No jos siellä harjanvarren kokoisessa imukanavassa on normisormen kokoinen möllykkä niin kyllä se kanavan pinta-alasta 1/3 kuristaa pois.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: heatplate & ng900 stage3
Niihän se tekee. Ois vaan mielenkiintoista tietää että näkyykö tämä tehoissa paljon... mutta toisaalta pois se lähtee kumminkin.
Re: heatplate & ng900 stage3
No jos se niin kovasti kiinnostaa niin toimi pioneerina ja mene penkkiin mittauttamaan tehot ennen ja jälkeen, ja nimenomaan samaan penkkiin sitten
Ng900
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Re: heatplate & ng900 stage3
Jos tähän tietoon on luottamista http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... 30&t=79318 niin vakiosoftassa on kompensoitu niiden aiheuttama ahdistus maks 0,2bar suuremmalla ahdolla. Päättele siittä.
Tuli aikoinaan poistettua, välttämättä niiden olemassa oloa ei nyt huomaa ellei sitten ole hyvin kalibroitu persdyno, aikaa tästä ainakin 7v.
Viritettynä ehdottomasti pois.
Varmaan olet jo noteerannut että lyhyemmät pultit imusarjaan/välihylsyt pulttien alle jos päädyt poistamaan.
Tuli aikoinaan poistettua, välttämättä niiden olemassa oloa ei nyt huomaa ellei sitten ole hyvin kalibroitu persdyno, aikaa tästä ainakin 7v.
Viritettynä ehdottomasti pois.
Varmaan olet jo noteerannut että lyhyemmät pultit imusarjaan/välihylsyt pulttien alle jos päädyt poistamaan.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI