900 Aero ja muita kysymyksiä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
keisari
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 19:16

Re: 900 Aero ja muita kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja keisari »

Moro taas!

Kannatetaan oma Aero rekisteriä ellei virallista ole niin TEHDÄÄN OMA!!
Voin aloittaa...Mulla siis Aero 1988 A tehty Arlövissä ruottissa ja nro 1324 oleva Aero joka Arlövissä tehty....rek.nro CHS-900 ilmastoitu peli, kaikilla herkuilla stage 1 ja simonsin 2,5 " putki :D , vain kesäauto..
Terveisin Keisari
0504434344
jäsen nro 3409
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Jammer
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 16:44
Paikkakunta: Espoo

Re: 900 Aero ja muita kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Jammer »

tikkis kirjoitti:T8 Special. Myyty tiettävästi vain Ruotsissa. Riippuu kaitten Suomalaisesta katastusmiehestä onko laittanut näihin jälkituotuihin lisämerkinnän "Aero". Käytännössähän auto hyvin pitkälle kuten 16V Aero. Saattaa tosin olla alusta hieman lähempänä perus T8:a.

Merkkiluokan vehkeistä soppaa ja ahtoja ruuvaamalla n. 200hp.
Tietääkseni normi T8 vehkeissä ei koskaan ollut kallistuksen vakaajia. T8 specialissa ne on.
Eikös kallistuksen vakaajat tulleet kaikkiin OG900 malleihin joskus 91 vuoden tienoilla?

Myös ohjaustehostimen säiliö on mallia 16v T8 specialissa. Normaalisti ymmärtääkseni T8 koneessa ollut ohjaustehostin säiliö koneessa kiinni oikeassa sivussa metallinen? Vai oliko tämä vain pystykeulaisissa?
Saab 900 Special
Saab 9-5 Wagon 2.3t MY2002 Autom. Stage1+E85
Vastaa Viestiin