tikkis kirjoitti:T8 Special. Myyty tiettävästi vain Ruotsissa. Riippuu kaitten Suomalaisesta katastusmiehestä onko laittanut näihin jälkituotuihin lisämerkinnän "Aero". Käytännössähän auto hyvin pitkälle kuten 16V Aero. Saattaa tosin olla alusta hieman lähempänä perus T8:a.
Merkkiluokan vehkeistä soppaa ja ahtoja ruuvaamalla n. 200hp.
Tietääkseni normi T8 vehkeissä ei koskaan ollut kallistuksen vakaajia. T8 specialissa ne on.
Eikös kallistuksen vakaajat tulleet kaikkiin OG900 malleihin joskus 91 vuoden tienoilla?
Myös ohjaustehostimen säiliö on mallia 16v T8 specialissa. Normaalisti ymmärtääkseni T8 koneessa ollut ohjaustehostin säiliö koneessa kiinni oikeassa sivussa metallinen? Vai oliko tämä vain pystykeulaisissa?