Hommaan lähes pakollinen joku ulos-/sisäänvedin. Joko omavalmiste (joku vois linkata ohjeet perään) tai sitten esim. http://www.ebay.co.uk/itm/Vectra-A-B-SA ... 2c64815ae2 Itse ostin tuommoisen ja vajaassa viikossa oli postilaatikossa.
Noita poikittaistukivarsien pikkupuslia saa mistä vaan ja merkkejä varmaan kymmentä erilaista kun Vectrassa samat palikat. Itse tilasin ebaysta Topran germany merkkiset, tiedä laadusta mutta varmaan scantechin voittaa. Pitkittäistukivarren puslaksi otin itse ebaysta uretaanisen http://www.ebay.co.uk/itm/POWERFLEX-REA ... 2312c967a5
Homman aloitin pitkittäistukivarresta. Kallistuksen vakaaja irti (16mm), käsijarrunvaijerin tuki irti (10mm) ja iskarin alapää irti (21mm).

Sitten itse pitkittäistukivarren etuosa irti eli kolme 18mm kannalla olevaa pulttia pois ja sieltä se tippuu alas. Käsijarrun vaijerin voi tukea vaikka pukilla.

Sitten tuo haarniska pois puslan tieltä joka läpipultilla paikoillaan. Kanittaa toisen avaimen toiselle puolella ja räikällä auki toisesta päästä.

Kumiosa lähti puslasta mäkeen kun edes näytin ruuvaria sille.

Itse tunkkasin sitten tuon tukivarren pohjaa vasten kaniin ja hakkasin taltalla tuon puslan reunan pois.

Uretaanisen puslan vaan sitten laittoi takaisin, haarniska paikoilleen ja kolmella pultilla pohjaan kiinni.

Sitten poikittaistukivarret. Hommahan on periaatteessa simppeli, pääty pultti auki ja tukivartta sivuun (siis ylös tai alas). Sitten vaan taistella vanha pusla irti ja uusi paikoilleen. Tässä tarvitaankin sitten jotain työkalua.
Painetaan pusla ulos:

Painetaan pusla sisään:

Tukivarsi sitten asetellaan varovasti kohdilleen jottai ei heti rikota uuttaa puslaa ja pultti kiinni. Itse yhden sokan sössin puslan päästä irti ja kesti varmaan puoli tuntia että sain takaisin paikoilleen.
Sama periaate pätee kumpaankin poikittaistukivarteen. Alhaalta pitää vaan se muovi suoja ottaa pois tieltä joka parilla klipsillä paikoillaan. Näissäkin voi käyttää tunkkia apuna pitämään napahässäkkää paikoillaan ja kanittaa jollain sopivalla kiilalla noita tukivarsia ylös/alas.
Näiden jälkeen kasataan loppuun eli kallistuksenvakaaja, käsijarrunvaijerin pidike ja iskarinalapää kiinni.
Kohtuu vaivalla lähtee tarvittaessa myös koko hässäkkä pöydälle. Lisänä edellisiin jarrusatula, jarruputken kiinnike pois, käsijarrunvaijeri ja absin liitin irti.