Ei Saabeja missään! Mikä häväistys! Kiertelin aikani messuhallia läpi enkä nähnyt Saabeja ja kävin kysymässä infosta että onko Saabilla osasto täällä, eikä ollut
Eipä tehnyt sitte mieli niitä riisikuppeja katella ja kamerakin jäi taskun pohjalle. Mistään Skodasta kuvia ota
Taitaa olla Helsinki Motor Shown pääasiallinen yleisö olla 18-25 vuotiaat "autopojat" joten ei taida messuosasto maksaa oikeasti itseään takaisin kovinkaan monella merkillä.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Niin olisikohan tuosta pitänyt tehdä topiccia etukäteen, ettei tule turhia käyntejä messuille. Itse huomasin Saabin puuttumisen heti kun ensimmäinen messukartta tuli tapahtuman sivuille aikaa sitten.
Eiköhän Saab vuoden päästä ole paikalla kun on uutta malli/konseptia/faceliftia mitä esitellä.
Miksi Saab siellä olisi ollut, samat autot, kuin pari vuotta jo...turhaa. Messut olivat samaa kamaa, kuin aikaisemmin. Minulle riiitt uusi M5, ei siitä auto päheemmäksi tule.
Speedou kirjoitti:Miksi Saab siellä olisi ollut, samat autot, kuin pari vuotta jo...turhaa. Messut olivat samaa kamaa, kuin aikaisemmin. Minulle riiitt uusi M5, ei siitä auto päheemmäksi tule.
Juu, kyllä sitä aina joutuu muutaman kerran huokaisemaan kun BMW esittelee uuden M-mallin ja varsinkin nyt M5 moottorin kohdalla, 5 litranen V10 tehot 507hv (373kW) huimilla 7750 kierroksilla ja vääntöä unohtamatta 520Nm/6100 kiekkaa. Eipä kait tuokaan kaikille viripajoille riitä
Speedou kirjoitti:Miksi Saab siellä olisi ollut, samat autot, kuin pari vuotta jo...turhaa. Messut olivat samaa kamaa, kuin aikaisemmin. Minulle riiitt uusi M5, ei siitä auto päheemmäksi tule.
Juu, kyllä sitä aina joutuu muutaman kerran huokaisemaan kun BMW esittelee uuden M-mallin ja varsinkin nyt M5 moottorin kohdalla, 5 litranen V10 tehot 507hv (373kW) huimilla 7750 kierroksilla ja vääntöä unohtamatta 520Nm/6100 kiekkaa. Eipä kait tuokaan kaikille viripajoille riitä
Ettäkö SAAB ei tekisi V8-pataa..???
Saab offers the 9-7X with a choice of two engines: the 4.2-liter in-line six with 275 hp and a maximum torque of 275 lb-ft and the 5.3-liter V-8 with 300 hp and 330 lb-ft of torque. Both engines are teamed to a four-speed automatic transmission. On demand all-wheel drive is standard on both models, while traction is enhanced by standard preloaded-clutch limited-slip differential at the rear. Four ventilated disc brakes, with aluminium dual-piston callipers up front and ABS, provide stopping power. Eighteen-inch aluminum wheels are standard (with P255/55 high performance all-season Dunlops), as well as leather trimmed seats, an advanced sound system and dual stage front airbags, head curtain side airbags, front seatbelt pretensioners with load limiters and a rollover sensing system.