![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Onko niin että EVAPin takaisku päästää ahtopaineen imucobraan ja R-putkeen ja ahdot jää peruspaineeseen? Kun ohjaus PWM on 98% R-linjan paine on myös W:ssä? Tuo selittäisi tasaisen ahtopaineen...
veikaan että järkyttävän liian suuri peruspaine, tai hukkiksen ohjausletkussa joku bleederiä muistuttava vika/vuotoj0ne kirjoitti:Lainataans tätä:
Mikäs aiheuttaa sellaisen yhtälön jossa mAir on isompi kuin MReq?
Testasin parillakin käytetyllä IMM:lla ja antoi saman suuntaisia tuloksia. Ostinpa sitten kuitenkin neobros:lta(~140€ posteineen) uuden IMM ja rupesi tulemaan +1200Mair.IMMuko vialla jos 1.1bar ahtia Aerossa ja mAir ei nouse yli 1050?