MP Performance?
MP Performance?
http://www.mpperformance.com/93.asp
Onko kukaan tilannut kyseisestä puljusta osia?
Tuo VRK kiinnostaisi kovasti, hinta ei vaikuta pahalta verrattuna Abbotin hintaa... vaikka tulee tullit päälle.
Onko kukaan tilannut kyseisestä puljusta osia?
Tuo VRK kiinnostaisi kovasti, hinta ei vaikuta pahalta verrattuna Abbotin hintaa... vaikka tulee tullit päälle.
Kiitos vinkistä, olin tevisuun yhteydessä.Vigge kirjoitti:Vilases tonne
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ght=#86287
Siltikin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tuolta putiikista tilatessa?
Vahvemman takavakaajan käyttökokemuksia kiinnostaisi kuulla myös.
Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???
VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Pystyisitkö mahdollisesti tekemään molemmat, takavakaajan ja lyhentimen?tevisu kirjoitti:Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???
VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Pitäisikö takavakaaja tehdä jousiteräksestä?
Jollain sivulla törmäsin DIY-malliseen vaihdevälin lyhentimeenkin, oli tosin NG 900:ssa.
On varmaan toi ERP:n sivu http://www.lehigh.edu/~cak7/Upgrades/SS ... ifter.htmlTuumer kirjoitti:Jollain sivulla törmäsin DIY-malliseen vaihdevälin lyhentimeenkin, oli tosin NG 900:ssa.
Muo kiinnostaa kyllä kans toi takavakaaja..Aika paljon sitä on mun mielestä ulkomailla hehkutettu..
Mut mites se olikaan Viggenissä ? Joku vakaaja oli erilainen kuin muissa 9-3, oisko se ollu etupäässä
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Tepa sorvaa ja saahaan halvalla hyvät vakaajattevisu kirjoitti:Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???
VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Se mitä matskua toi pitäs olla on sitten arvoitus
Jotain jousiterästä vai umpirautaa vai mitä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Tuumer olet oikeassa, mutta viggenissä on haluttu käyttää pehmeämpää.
Syy vähemmän aliohjautuva ja parempi pito kurveissa (sisäpuolen rengas ei nouse yhtä herkästi ilmaan)
Takana jäykempi aiheuttaa enemmän yliohjautuvuutta.
Syy vähemmän aliohjautuva ja parempi pito kurveissa (sisäpuolen rengas ei nouse yhtä herkästi ilmaan)
Takana jäykempi aiheuttaa enemmän yliohjautuvuutta.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Ok, eli normaali saabin aliohjautuvuutta voisi yrittää vähentää paksummalla takavakaajalla. Mitenköhän paljon tuohon voi takavakaaja sitten vaikuttaa? Tuskin kovinkaan radikaalisti, mutta ehkä jotenkin.Stressfläkt kirjoitti:Tuumer olet oikeassa, mutta viggenissä on haluttu käyttää pehmeämpää.
Syy vähemmän aliohjautuva ja parempi pito kurveissa (sisäpuolen rengas ei nouse yhtä herkästi ilmaan)
Takana jäykempi aiheuttaa enemmän yliohjautuvuutta.