mAir vs. pinl
Re: mAir vs. pinl
Pienen tutkinnan jälkeen huomattiin, että kello on ehjä ja samalla peruspaineita säädetty 10 kierroksen verran. Nyt ahtaa sen max 0,7 bar ja herää aikaisemmin. Tiiveystesti paineilmalla paljasti vuodon jossain turbon lähistöllä. Nyt mAir on karvan verran mReq edellä joissain tilanteissa, mutta kiihdyttäessä yhä jää sen 200-300. Mahtaisiko tilanne korjautua paikkaamalla vuodon ja jättää takaiskuventtiilit tutkimatta?
#6063
Nyk: Tesla Model Y LR -23 ja SAAB 9-3 Cabriolet -03
Ex: SAAB 9-5 2.3T Arc -02, SAAB 96 -70
Nyk: Tesla Model Y LR -23 ja SAAB 9-3 Cabriolet -03
Ex: SAAB 9-5 2.3T Arc -02, SAAB 96 -70
-
- "Kaasari"
- Viestit: 27
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2012 10:52
Re: mAir vs. pinl
Näkeekö sidistä ahtopaineet, kun mulla on se että kahta nappia painamalla saa ne kaiken maailman jutut näkyviin niin onko joku niistä ahtopaine???
baaS 9-5 2.3t 98' etanoli teinikärry
Re: mAir vs. pinl
Pinl
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: mAir vs. pinl
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: mAir vs. pinl
Tällä erää ongelma poistui, kun vaihtoi yhden alipaineletkun. Sen, joka tulee siitä rintapellin härpäkkeeltä läppäkotelolle. Alkoi ahtamaan barin luokkaa ja 1050 pyyntiin vastattiin about tonnin toteutumalla. Loput vaihdetaan, kun päästään letkukaupoille
.

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: mAir vs. pinl
olipa hyvä että täällä oli tällänenkin viestiketju. löyty ratkaisu omaankin ahtovajavaisuuteen, just sama letkunpätkä iha haperoa.. ja nyt kulkee nii ..kovasti taas
9-5
Ford F250
Ford F250
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: mAir vs. pinl
Palataan vanhaan ketjuun. Koitin tänään peruspaineita ja voi että, veti suuta hymyyn. Nauratti nimittäin ihan äänen, kun perstuntuma oli mitä oli ja SID näytti 0,2 - 0,23 barin lukemia
.
Meno oli melko rauhaisaa, sanoisin. Eli peruspaineiden säädöillä pitäisi jossain välissä jatkaa. Täytynee kaivaa vanhoja stooreja, että tietää kumpaan suuntaan kellolta pitää käännellä
. Ehkäpä tämän jälkeen myös mAir seuraa vähän paremmin mReqiä...


Meno oli melko rauhaisaa, sanoisin. Eli peruspaineiden säädöillä pitäisi jossain välissä jatkaa. Täytynee kaivaa vanhoja stooreja, että tietää kumpaan suuntaan kellolta pitää käännellä

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: mAir vs. pinl
Tankoa pitää lyhentää jos haluat korottaa paineita.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: mAir vs. pinl
Osaako joku sanoa, mihin peruspaineen säätö vaikuttaa? Nouseeko ahdot nopeammin kevyellä kaasulla?
Itsellänikin se on alhainen (mankkuvenan piuha irti SID:n mukaan noin 0,2 bar). Auto silti ahtaa normaalisti 1,1-1,2 baria ja mair/mreq noin 1070 niin kuin pitääkin.
Puhtaasti peruspaineille auto ei taida kovinkaan helposti mennä, vaan ahdot rajottuu esim 0,7 bariin. (kerran yksi letku pompsahti irti, ja silloin ahdot jäivät tuohon)
Itsellänikin se on alhainen (mankkuvenan piuha irti SID:n mukaan noin 0,2 bar). Auto silti ahtaa normaalisti 1,1-1,2 baria ja mair/mreq noin 1070 niin kuin pitääkin.
Puhtaasti peruspaineille auto ei taida kovinkaan helposti mennä, vaan ahdot rajottuu esim 0,7 bariin. (kerran yksi letku pompsahti irti, ja silloin ahdot jäivät tuohon)