-03 2,0t ei lähde käyntiin
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Bensapuolen ongelmat eivät kai jätä vikakoodia. Tuosta omasta kulkineesta kun meni bensapumpun rele, ei vikakoodeja tullut. Jokseenkin samanmoinen vaiva oli, erona se että käynti oli sen murto-osan normaalia ennenkuin sammui. Sanoivat myös ettei bensapumpustakaan tule(ainakaan heidän testerillä), en tiedä pitääkö paikkaansa, mutta näin sanoivat huoltoliikkeeltä.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Täytyy tuo benhiini puoli vielä kattoa, mutta pumppu ainakin menee päälle äänestä päätellen.
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Juu, sama oli meikäläisellä pumppu pyörähti mutta rele ei toiminut, niin ei jäänyt käymään. Starttasi normaalisti kävi 1-2s ja sammui.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Mistä määrätty rele löytyy?
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
mulla meni noin vuosi sitten kampiakselin asentotunnistin, joka aiheutti samanlaisia oireita ja ei antanut vikakoodia. Merkkiliikekkin arpoi bensapumpun viaksi, mutta onneksi vika tuli kunnolla esiin vartti ennen pumpun vaihtoa.
SC 1.8t 03/2006.
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Nyt lähti käymään, mitään ei ole vaihdettu tai sen paremmin tehty. Puristukset mittasin 10 kummallakin puolen kaikki. Käy hetken ja sammuu, välillä kuuluu melkosta kirskuntaa/vitkutusta. Kyllä se alkaa haiskahtamaan että sisällä on jotain kipeetä käynyt.
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
Ota apulaiteiden moniurahihna pois ja pistä hetkeksi käymää epäilen laturia ac kompuraa vesipumppua vinkunnan aiheuttajaksi.
Re: -03 2,0t ei lähde käyntiin
No niin, nyt on toinen kone laitettu paikalleen. Orkkis on ilmeisesti leikannut kiinni kumminkin.
Mutta mutta, ei lähde käymään. Bensa pummpu lähtee käymään ja bensaa tulee perille asti. Kone on samanlaisesta ja saman ikäsestä 2,0t mallista. Johtosarja ja anturit on purkukoneesta, mutta ohjainlaite imusarjan päältä on otettu alkuperäsestä.
Ihan on sen olonen et olis ajonesto päällä, olisko mahdollista? Kuinka korkeelle kierroslukumittari nousee normaalisti startatessa tälläsessä kamppeessa?
Tuleeko jollekin mieleen onko vielä jotain muuta ku ohjain mitä täytys alkuperäsestä ottaa? Vai täytyykö vaan alkaa vaihtaa osia systemaatisesti vanhasta, kampiakselin anturi, puolat.. ym.
Ihan eri äänellä tämä kyllä starttailee mitä orkkis, ni jotain kipua siinä sisällä on ollu.
Mutta mutta, ei lähde käymään. Bensa pummpu lähtee käymään ja bensaa tulee perille asti. Kone on samanlaisesta ja saman ikäsestä 2,0t mallista. Johtosarja ja anturit on purkukoneesta, mutta ohjainlaite imusarjan päältä on otettu alkuperäsestä.
Ihan on sen olonen et olis ajonesto päällä, olisko mahdollista? Kuinka korkeelle kierroslukumittari nousee normaalisti startatessa tälläsessä kamppeessa?
Tuleeko jollekin mieleen onko vielä jotain muuta ku ohjain mitä täytys alkuperäsestä ottaa? Vai täytyykö vaan alkaa vaihtaa osia systemaatisesti vanhasta, kampiakselin anturi, puolat.. ym.
Ihan eri äänellä tämä kyllä starttailee mitä orkkis, ni jotain kipua siinä sisällä on ollu.