![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse olen ajellut nyt noin 3000 km tuolla e85 tärpätillä. Autona og 9-3 2.3i vapari. Ainoat muutokset, mitä oon tehny niin isommat suuttimet ja etanolia kestävä bensapumppu/pumpun letkut.
Auto tuntuu pelaavan muuten hyvin mutta. Kylmä käynnistys. Eli lähtee tietyssä lämpötilassa vasta toisella avaimen pyörätyksellä käyntiin. Noin +20c niin lähtee hyvin. taasen 16-18c. lähtee vasta toisella. Itse tulkitsen tämän niin että, tuo motronikki antaa isompien suuttimien takia liikaa lisärikastusta. Olisiko kellään jonkinlaista vinkkiä tuohon? Itsellä tulee mieleen että, laittaisi jonkun vastuksen/potentiometrin moottorin lämpöanturiin? sehän täytyisi sitten olla jonkun napin takana että olisi käytössä vaan kylmästartissa ja että, lämpömittari näyttäis oikein. No entäs kun lämpötila on pakkasen puolella. Riittääkö potikoissa säätövara että, sitä pystyy säätämään myös kylmemmällä ilmalla. vai virittelenkö suutintukkiin toiset ryyppysuuttimet+varatankki peräkonttiin ja siihen bensaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
kylmäkäynnistykseen vinkkejä kellään?