Autontunnistusta
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Autontunnistusta
Eikä muuten hassumpi veikkaus ollutkaan.
Papukaijamerkki ja kymmenen pistettä.
Papukaijamerkki ja kymmenen pistettä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta
Noniin, seuraava putkeen:


#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta
Löyty turhan helposti Googlen kuvahaulla, joten en kirjoita vastausta tähän.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta
Niinpä muuten löytyykin, mitäköhän sotkin ensimmäisellä kerralla kun tarkistin ettei noin kävisi...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta
Täällä on varmaan muitakin jotka muistaa tämän pirssin, se oli kaksovinen liukuovilla, jotka avattaessa piiloutuivat etulokareihin. Hmmh taitaa olla helppo niin lisätään vielä se, että minkä urheiluauton esikuva tämä oli?


Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Autontunnistusta
Eikö ketään muistanut tai tunnistanut mikä härveli oli kysymyksessä? no kerrotaan se on vuoden 1954 Kaiser-Darrin Roadster.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Autontunnistusta
Kaiser-Darriniksi sen kyllä minäkin tunnistin, mutta tuo lisäkysymys jäi ratkaisematta. Eli minkä urheiluauton esikuvana? Volvo P1900? 

Re: Autontunnistusta
Veten.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta
Ei kovin harvinainen eikä toisaalta yleinenkään, mikä?


#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta
Vielä tuosta Kaiser Darrinista:
Itsehän en tuon enempää asiasta tiedä, mutta loogisesti päätellen se ei varmaan hirveästi esikuvana ehtinyt olla, jos kuukautta aiemmin vain tuli markkinoille?Wikipedia kirjoitti: [...] the first production fiberglass sports car in the USA, beating the Corvette to market by one month.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Autontunnistusta
No eiköhän tuo D Rekord ole.Rattivaihde kirjoitti:Ei kovin harvinainen eikä toisaalta yleinenkään, mikä?

Re: Autontunnistusta
Darrin valmistui kuukausi ennen Chevyn Corvettea joten jenkit kutsuvat sitä esikuvaksi ja ensimmäiseksi jenkki urheiluautoksi.smerch kirjoitti:Kaiser-Darriniksi sen kyllä minäkin tunnistin, mutta tuo lisäkysymys jäi ratkaisematta. Eli minkä urheiluauton esikuvana? Volvo P1900?
En usko kaikkien olevan samaa mieltä, mutta näin jenkit itse sanovat.
Näinhän myös "Turbolag" ajatteli asian ettei se ole niinkuin jenkit sanovat.

Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Autontunnistusta
niin tai toijoti haisu.No eiköhän tuo D Rekord ole.

Mikäs se tässä kuvassa näkyy...
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Autontunnistusta
Subarulta näyttää
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Re: Autontunnistusta
Olisko Saab 9-2x, eli Saabaru 

SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)