Hircsh -50% (-30%)
Hircsh -50% (-30%)
http://extranet.hirsch-performance.ch/d ... 358/year/4
Tietääkö kukaan tästä Hirsch -50% kampanjasta.
Suostuvatko asentamaan ilman jarrupäivitystä?
9-3 SS 2.0T Aero -04
Tietääkö kukaan tästä Hirsch -50% kampanjasta.
Suostuvatko asentamaan ilman jarrupäivitystä?
9-3 SS 2.0T Aero -04
-
- "Aero"
- Viestit: 347
- Liittynyt: To Kesä 10, 2010 08:51
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Hircsh -50% (-30%)
Melko laimea tuo 230, mihinkähän siinä jarrupäivitystä tarvitaan ? Hyvän päivän B207R tuottaa 215+j-ph kirjoitti:http://extranet.hirsch-performance.ch/d ... 358/year/4
Tietääkö kukaan tästä Hirsch -50% kampanjasta.
Suostuvatko asentamaan ilman jarrupäivitystä?
9-3 SS 2.0T Aero -04
ps. katsoin haulla, kun itselläni samanlainen, niin ei ainakaan YS3F Aeroon ollut saatavilla mitään settiä
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
-
- "Turbo"
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 16:33
Re: Hircsh -50% (-30%)
Heij-ph kirjoitti:http://extranet.hirsch-performance.ch/d ... 358/year/4
Tietääkö kukaan tästä Hirsch -50% kampanjasta.
Suostuvatko asentamaan ilman jarrupäivitystä?
9-3 SS 2.0T Aero -04
Hirsch:n -50% (ja -30% tietyille vuosimalleille) alennuskampanjat ovat voimassa Suomessa Hirsch:n sivuilta löytyvien tietojen mukaisesti. Valitettavasti en ole vielä ehtinyt saada omille kotisivuillemme saab.fi tietoa tästä, mutta se on työn alla. Tähän projektiin liittyy myös Hirsch:n sivuilla olevien vaadittavien muutoksien päivittäminen ajan tasalle (esimerkiksi teidän autonne osalta tuo tieto Hirsch:n sivuilla jarrupäivityksestä on virheellinen).
Suomessa tehon nostaminen autossa ja sen muutoskatsastaminen on tehty melko monimutkaiseksi, monessa muussa EU-maassa se ei ole niin vaikeaa. Hirsch:n kaikki moottorinpäivityssarjat ovat virallisesti hyväksyttyjä Suomessa ja ne saa muutoskatsastettua kaikki. Ainoa este voi olla ja usein on, suomalainen käytäntö että auton pitää vastata jarruiltaan ja alustaltaan vertailuautoa. Eli mikäli tehoa nostaa 150hv autosta vaikka 175hv:hen pitää jarrujen ja alustan vastata tuollaista mallistossa olevaa autoa jne. Kaikki tiedot mikä on millekin Hirsch:n sarjalle vertailuauto ja mitä muutoksia tarvitaan tehdä meiltä löytyy, mutta niiden kokoaminen ja julkaiseminen Internet-sivuillamme on vielä työn alla kuten mainitsin.
Tässä tapauksessa kun auto on mallisarjan tehokkain (ko mallivuotena), niin muutoksia jarruihin ja/tai alustaan ei tarvitse tehdä. Tehoa saa nostaa 20% ilman muutoksia ja nuo molemmat Hirsch:n sarjat jäävät tuon alle.
Suosittelen siis ottamaan yhteyttä IPRO:n (Hirsch:n ohjelmointityökalu) omaavaan valtuutettuun Saab-huoltoon ja he voivat asennuksen teille tehdä ja saatte tarvittavat paperit auton muutoskatsastusta varten kasvaneelle teholle. Suurin muutos autossa tulee väännön puolelle ja sen eron varmasti huomaa. On myös mahdollista asentaa tuo Hirsch:n sarja viikon koeajalle, jona aikana jos se poistetaan ei sitä tarvitse maksaa (asennuskulut eivät sisälly tähän). Tästä löytyy lista Suomen Hirsch-jälleenmyyjistä ja IPRO merkinnällä varustetuilla on ko työkalu.
Huomaattehan että aina kun auton tehoa nostetaan ohjelmistolla pitää lain mukaan auto muutoskatsastaa uusille tehoille. Hirsch on ainoa joka Saabille tarjoaa hyväksyttyjä muutossarjoja, jotka voidaan muutoskatsastaa.
Ystävällisin terveisin,
Sauli Naski
Saab Automobile Parts AB Finland
Re: Hircsh -50% (-30%)
Kiitos Sauli.
"nuo molemmat Hirsch:n sarjat jäävät tuon alle"
Vastauksestasi tulee sellainen käsitys, että 252HP vaihtoehtoakin on siis saatavana, vaikka taulukossa lukee "Not available".
Platform: 93SS
Model: 2.0T
Engine: B207R
Trans.: MT6
Upgrade Step: Hirsch 230HP / Hirsch 252HP
Availability Status: Requires NO brake upgrade / Not available
"nuo molemmat Hirsch:n sarjat jäävät tuon alle"
Vastauksestasi tulee sellainen käsitys, että 252HP vaihtoehtoakin on siis saatavana, vaikka taulukossa lukee "Not available".
Platform: 93SS
Model: 2.0T
Engine: B207R
Trans.: MT6
Upgrade Step: Hirsch 230HP / Hirsch 252HP
Availability Status: Requires NO brake upgrade / Not available
Re: Hircsh -50% (-30%)
Ei taida kampanjat ihan äkkiä loppua, markkina kapenee.
-
- "Turbo"
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 16:33
Re: Hircsh -50% (-30%)
j-ph kirjoitti:Vastauksestasi tulee sellainen käsitys, että 252HP vaihtoehtoakin on siis saatavana, vaikka taulukossa lukee "Not available".
Hei
Tuo 252hv sarja ei tosiaan enää valitettavasti ole saatavilla, tarkoitin kommentillani että molemmat jäävät 20% alle, että molemmat sarja olisivat mahdollista muutoskatsastaa. Juuri tuon 20% säännön takia tuo sarja on ollutkin tuon 252hv aikanaan. Tuo 252hv sarja ei ole enää saatavilla, koska se vaati myös mekaanisia muutoksia autoon, joihin tarvittavia osia Hirsch ei enää valmista.
Ystävällisin terveisin
Sauli Naski
Saab Automobile Parts AB Finland
Re: Hircsh -50% (-30%)
Noin olen itsekin pähkäillyt. Vähän kiinnostaisi se NG 9-5 virisarja kahdella pakoputken ulostulolla. Osaakohan kukaan Suomessa oikeasti asentaa tuollaista ? (varsinkaaan siihen 4 h ohjeaikaan)Ristom kirjoitti:Ei taida kampanjat ihan äkkiä loppua, markkina kapenee.
Saabilla jo vuodesta 1982, nyt kesällä 2008 Saab 9-3 Vector BioPower A Cabriolet ja talvella 2002 9-5 Arc A
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Re: Hircsh -50% (-30%)
Tässähän putoaa päästöarvokin jonkin verran. Suostuuko verottaja ottamaan virisoftan pienemmän päästöarvon käyttömaksun perusteeksi muutoskatsastuksen jälkeen?
Re: Hircsh -50% (-30%)
Muutoskatsastuksen jälkeen uudet päästöt näkyvät verolapussakin.
9-5 2,0t Wagon -05