TTH kirjoitti:Nyt täytyy tunnustaa että itestä ainakin tuo E39 oli paska ajaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ainakin tuo yksilö mitä mää oon aika-ajoin puikottanu niin ei oo minkään näköstä tuntoa tiehen, oli sitten kesä- tai talvikiekot alla. Vanha E34 oli paljon parempi.
Mitä olen foorumeita lukenut niin osa tuntuu pitävän E39:siä täysin jumalallisena ja lähes parhaana BMW:nä (tai autona) mitä tähän mennessä on tehty, ja osa taas pitää sitä talvella aivan kelvottomana ja muutenkin tunnottomana laitteena.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Itse en tiedä muuta kuin että on sisältä ja ulkoa nätti auto, ja pitäisi olla mukava ja hiljainen.
vmt kirjoitti:jcarlson kirjoitti:Ei, vaan huomaat että yliohjautuminen ja kaasulla ohjaaminen takavetoisella voi olla todella kivaa.
Kivaahan se on kyllä. Käytännön liikennetilanteissa vaan on ainakin mun mielestä enemmälti tarkoitus mennä paikasta a paikkaan b, kuin varsinaisesti pitää hauskaa.
Tätä näkökantaa olen itsekin vähän yrittänyt hakea.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Uskon kyllä että radalla takaveto ilmeisesti on ihan mukava keksintö, mutta pelkästään tuolla perusteella etuvedon haukkuminen maanrakoon ja takavedon haittapuolien vähättely ottaa yleensä päähän. Eli se, että hyvissä olosuhteissa takavedolla ajo voi olla hauskaa ja nopeaa, ei oikeuta väittämään että takaveto olisi etuvetoa tuhat kertaa parempi ja Saab jo tämän takia aivan paska auto. (huom. en väitä että kukaan olisi nyt niin sanonutkaan.)