Peilijää suistanut useita autoja ojaan
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: Peilijää suistanut useita autoja ojaan
kusta ne rajan takana tielle ajaa.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Itänaapurin viherpiiperöt lievät sen verran hiljaisempia (*khöh* hiljennetympiä *khöh*), että siellä moisten aineiden toimivuus menee edelle ympäristöystävällisyydestä.
IMO on ihan pirun jees että tuota motaria suolataan. Jos sitä ei suolattais, olisi talvessa pirusti enemmän kelejä kun pitäisi osata ajaa ja mm. pitää turvavälejä, eikä voisi vetää samaan tapaan tuurilla kuin nyt. Niin hyvä asia kuin tuo muuten olisikin, olisi eteläisen kolmosmotarin eteläpää paljon pahemmin jumissa noilla suolakeleillä kuin nyt. Se puolestaan ohjaisi autoilijoita mun käyttämille reiteille ja hidastaisi mun työmatkaa
.
No joo, heijastuu tuo vaikutus moneen muuhunkin kuin meikäläiseen. Siksi siis olen eteläisen kolmosmotarin ja vastaavassa roolissa olevien baanojen suolauksen puolesta, etenkin niin kauan kun löytyy vaihtoehtoinen, vähäsuolainen reitti.
IMO on ihan pirun jees että tuota motaria suolataan. Jos sitä ei suolattais, olisi talvessa pirusti enemmän kelejä kun pitäisi osata ajaa ja mm. pitää turvavälejä, eikä voisi vetää samaan tapaan tuurilla kuin nyt. Niin hyvä asia kuin tuo muuten olisikin, olisi eteläisen kolmosmotarin eteläpää paljon pahemmin jumissa noilla suolakeleillä kuin nyt. Se puolestaan ohjaisi autoilijoita mun käyttämille reiteille ja hidastaisi mun työmatkaa

No joo, heijastuu tuo vaikutus moneen muuhunkin kuin meikäläiseen. Siksi siis olen eteläisen kolmosmotarin ja vastaavassa roolissa olevien baanojen suolauksen puolesta, etenkin niin kauan kun löytyy vaihtoehtoinen, vähäsuolainen reitti.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Nyt lipsahtivat jo poliisitkin penkkaan -> http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/ohho ... sa/1139490
Eski
Eski
Ihminenhän se on poliisikin, eikä nykyään ole edes mitenkään tavatonta että ajokortti ajetaan vasta muun poliisikoulutuksen yhteydessä.
Henkilökohtaisesti olen aina ihmetellyt sitä, miten tuollainen aihe voi ylittää uutiskynnyksenEski kirjoitti:Nyt lipsahtivat jo poliisitkin penkkaan...

MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Oh dear god, matkalla töistä kotiin näin AURA-AUTON ojassaEski kirjoitti:Nyt lipsahtivat jo poliisitkin penkkaan -> http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/ohho ... sa/1139490

Onneks lunta kuitenkin enempi pöllys ku tuli lisää. Ojassa oleva aura ei meinaan auraa...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
No niin lopetetaan se teiden kuluttaminen nastoilla.....
Kesärenkaat alle !!!!!
Nopeimmat vaihtoivat jo eilen.
Kesärenkaat alle !!!!!
Nopeimmat vaihtoivat jo eilen.
Nastat rasittavat vielä tuulilasejakin tien pinnan lisäksi. Noh, nastat vaihtuu pakollisesti pois sitten maaliskuun 31. päivään tai toista pääsiäispäivää seuraavaan maanantaihin mennessä.
Saab 900i 16v 2.1 4d
EX: Saab 900S 2.3i 5d -94 - KA: Peugeot 106
EX: Saab 900S 2.3i 5d -94 - KA: Peugeot 106
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/
"Häiriöt tieliikenteessä
Suomi.
Huono ajokeli. Ajokeli on huono, paikoin jopa erittäin huono......"
"Häiriöt tieliikenteessä
Suomi.
Huono ajokeli. Ajokeli on huono, paikoin jopa erittäin huono......"
Joo, täällä Porissa on yritetty "avata" uusia tieosuuksia lähes jokaiseen mutkaan ja liikenneympyrään. Päivällä kun olin liikkeellä niin Lukkarisannan siltaa pitkin körötteli nuori mieskuski arviolta 20km/h ja pääsi vaivoin sillan päälle. Alamäessä päätti sitte jostain syystä jarruttaa, sillä seurauksella että liukui holtittomasti liukuen alaspäin ja pyörät/vanteet otti kipua kanttareeseen useampaan otteeseen ja matka pysähtyi etupyörät kanttareenpäälle liikenneympyrään.
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
^ Samanlaista röytämistä se näkyi olevan joka paikassa vielä illallakin. Jonkun vatipään piti vielä päästä ohi kun ajelin vähän reilua kuuttakymppiä Ruosniemen kautta vanhaa tietä Noormarkkuun päin. Ja se tie ei kyllä antanut yhtään periksi suuremmalle nopeudelle. Olin varma että kyseinen sankari tulee seuraavassa mutkassa ojassa vastaan mutta jonkun ihmeen kautta se onnistui pitämään itsensä tiellä. Kasitiellä oli vähän ennen Luviaa joku mennyt yhdistelmälläkin ojaan.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
Eilen Naantalista Turkuun 17.30 maissa sakean lumipyryn aikaan 40-50 nopeudella ei sentään kukaan lähtenyt ohi vaikka jono takana oli jo melko pitkä. llmeisesti myös siellä täällä penkalla olleet autot hiukan rajoittivat ohitushalukkuutta.
-
- "Hölösuu"
Ihan kesäkumikelihän tuolla on. Liisinkikatiskalle ilmoitettu renkaanvaihtoaika vasta huomiselle, joten kesäslikseillä mennään tänään ja huomenna. Huono se on alkaa itekään vaihtamaan kun gummit on jossain Vianorin nurkissa reilun 40km himasta
Joten tässä kohtaa voisi sanoa, että talvi yllätti leasing-yhtiön renkaanvaihtoaikatauluttajat 

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mamman autossa vielä kesäkumit, otin sen itelleni "liukasteltavaksi" tänään. Hyvin pärjää kunhan ei aja kuin idiootti. Enkä meinaa ihan hevillä vielä vaihtaakaan nastoja alle etenkään kun ainakin täksi viikoksi luvattu pelkkää plussaa ja vesisadetta. Odotellaan tässä sään taittumista pakkasesta plussalle. Viikonloppuna Helsinkiin, kesärenkailla