Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
-
- "Turbo"
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 16:33
Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Hei,
Olemme aloittaneet kampanjan alkuperäisestä uudesta Mitsubishin valmistamasta turboahtimesta, joka on alkuperäinen ahdin Saab 9-5 Aero mallissa. Turboahdin on myös mahdollista asentaa muihin bensiinimoottoreihin alkuperäisen Garrett-ahtimen tilalle, mutta asennus vaatii myös muiden osien vaihtamista. Asennukseen tarvittavat muut osat ovat myös saatavilla tarjoushintaan.
Kampanjassa on osanumerolla 55564966 oleva turboahdin, joka on tarkoitettu VM2006-2010 Saab 9-5 Aeroon. Alkuperäisissä Saabin varaosissa, myös turboahtimissa, on 2 vuoden takuu (takuu sisältää myös asennuksen, kun asennus on tehty valtuutetussa Saab-huollossa). Turboahdin pitää kuitenkin olla oikeaoppisesti asennettu ja muut mahdolliset moottorin ongelmat autosta korjattu (mm. öljyn kierron varmistaminen), jotta takuu on voimassa.
Alkuperäinen uusi Mitsubishin valmistama turboahdin, osanumero 55564966, nyt kampanjahintaan 595€ (sis. alv. 24%) (normaalihinta 1063,94€).
Katso lisätietoja Internet-sivultamme www.saabparts.com.
Hinta on voimassa 28.6.2013 asti valtuutetuissa Saab-huolloissa kautta maan. Löydät lähimmän Saab-huoltosi Internet-sivujemme huoltoliikehaun kautta:
www.saabparts.com.
Aurinkoista kevättä,
Ystävällisin terveisin,
Sauli Naski
Saab Parts Finland
Olemme aloittaneet kampanjan alkuperäisestä uudesta Mitsubishin valmistamasta turboahtimesta, joka on alkuperäinen ahdin Saab 9-5 Aero mallissa. Turboahdin on myös mahdollista asentaa muihin bensiinimoottoreihin alkuperäisen Garrett-ahtimen tilalle, mutta asennus vaatii myös muiden osien vaihtamista. Asennukseen tarvittavat muut osat ovat myös saatavilla tarjoushintaan.
Kampanjassa on osanumerolla 55564966 oleva turboahdin, joka on tarkoitettu VM2006-2010 Saab 9-5 Aeroon. Alkuperäisissä Saabin varaosissa, myös turboahtimissa, on 2 vuoden takuu (takuu sisältää myös asennuksen, kun asennus on tehty valtuutetussa Saab-huollossa). Turboahdin pitää kuitenkin olla oikeaoppisesti asennettu ja muut mahdolliset moottorin ongelmat autosta korjattu (mm. öljyn kierron varmistaminen), jotta takuu on voimassa.
Alkuperäinen uusi Mitsubishin valmistama turboahdin, osanumero 55564966, nyt kampanjahintaan 595€ (sis. alv. 24%) (normaalihinta 1063,94€).
Katso lisätietoja Internet-sivultamme www.saabparts.com.
Hinta on voimassa 28.6.2013 asti valtuutetuissa Saab-huolloissa kautta maan. Löydät lähimmän Saab-huoltosi Internet-sivujemme huoltoliikehaun kautta:
www.saabparts.com.
Aurinkoista kevättä,
Ystävällisin terveisin,
Sauli Naski
Saab Parts Finland
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Oh hoh, siinäpä on halpa mutka Suomesta ostettuna.
Mikä olikaan tyypillinen odotettavissa oleva elinikä vanhemmalle Mitsulle 04 vuosimallin Aerossa .
Mikä olikaan tyypillinen odotettavissa oleva elinikä vanhemmalle Mitsulle 04 vuosimallin Aerossa .
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Mitäs kaikkea tuo 129e "Garrett-Mitsubishi muutossarja***" sisältää? 12mm banjot tiivisteineen? Vesiputket? Öljyputken? Paluuputken? (jos kyllä, niin letku vai teräshaitariversion?)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Todella asiallinen hinnoittelu ! Eipä ole enää juurikaan kynnystä jättää päivittämättä mitsuun jos garretti savuttaa.
Jos noista asennussarjoista saisi kuvan osista niin voisi vielä päätellä millaisin mahdollisin lisäyksin tuota isompaa imuputkea voi asentaa myös vanhempiin vuosimalleihin 06-> turbon yhteydessä. Vanha imuputkihan kelpaa myöskin mutta senkin kanssa tulee pieniä muutostarpeita koska turbon imukaula lyhenee reilulla sentillä, mm huohotinputki ja yläkiinnike kaipaavat pientä muokkausta.
Jos noista asennussarjoista saisi kuvan osista niin voisi vielä päätellä millaisin mahdollisin lisäyksin tuota isompaa imuputkea voi asentaa myös vanhempiin vuosimalleihin 06-> turbon yhteydessä. Vanha imuputkihan kelpaa myöskin mutta senkin kanssa tulee pieniä muutostarpeita koska turbon imukaula lyhenee reilulla sentillä, mm huohotinputki ja yläkiinnike kaipaavat pientä muokkausta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Turbo"
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 16:33
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Hook kirjoitti:Mitäs kaikkea tuo 129e "Garrett-Mitsubishi muutossarja***" sisältää? 12mm banjot tiivisteineen? Vesiputket? Öljyputken? Paluuputken? (jos kyllä, niin letku vai teräshaitariversion?)
Hei,
Tuo Garrett-Mitsubishi muutossarja sisältää seuraavat osat allaolevasta kuvasta:
Putki, 1kpl osanumero 55559428, kuvassa osa nro. 18
Putki, 1kpl osanumero 55559431, kuvassa osa nro. 19
Putki, 1kpl osanumero 55559429, kuvassa osa nro. 8
Banjopultti, 2kpl osanumero 90490324, kuvassa osa nro. 9
tiiviste, 6kpl osanumero 11066422, kuvassa osa nro. 10
Banjopultti, 1kpl osanumero 92150977, kuvassa osa nro. 9
tiiviste, 2kpl osanumero 92150435, kuvassa osa nro. 10
Osat ovat alkuperäisiä Saab-varaosia ja mikäli ymmärrän kysymyksen letku/teräshaitariversio oikein, niin kyseessä on letku.
Toivottavasti tämä selvensi sisältöä riittävästi.
Ystävällisin terveisin,
Sauli Naski
Saab Parts Finland
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Tuota öljynpaluu letku/putki kokonaisuutta (nro 23) (= 23A/26/24/2x25) tarkoitin. Tuo on myös erilainen mitsu vs garrett, kun keskiön kohta on eri kohdassa mistu vs garrett.
Letkuversio antaa vielä riittävästi periksi, mutta uudemmissa 2000 luvun autoissa tulee metallinen teräshaitariputki, joka ei kyllä nätisti taivu "väärän tyyppiselle ahtimelle", eli silloin suosittelen hommaamaan Mitsun paluu letkuversion tai teräshaitariversion.
Tuota 23:stahan ei siis tule sarjassa mukana, eli kysymykseni pussin sisällön öljynpaluuputken versiosta on aiheeton.
Letkuversio antaa vielä riittävästi periksi, mutta uudemmissa 2000 luvun autoissa tulee metallinen teräshaitariputki, joka ei kyllä nätisti taivu "väärän tyyppiselle ahtimelle", eli silloin suosittelen hommaamaan Mitsun paluu letkuversion tai teräshaitariversion.
Tuota 23:stahan ei siis tule sarjassa mukana, eli kysymykseni pussin sisällön öljynpaluuputken versiosta on aiheeton.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Olen yhden Garretin metallihaitariputken taivutellut Mitsulle, onnistuu mielestäni ihan hyvin silläkin. Katsoo vähän suuntaa ja nätistihän se siihen istuu. Tuon kuvan ahdin meni paikoilleen myös Garretin muilla putkilla(hieman joutui putkia sovittelemaan) isojen prikkojen avustuksella, mutta ei ole pahan hintainen tuo asennussarjakaan.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Eipä ole kauaakaan aikaa, kun joku (olisiko ollut vesa67) ehdotti täällä foorumilla mitsu-kampanjaa. Kiitettävän nopeasti Sauli reagoi. Kiitokset tästä(kin).
Ainoa haitta tästä oli, että oma Garretti ei (vielä) pölläyttele, ei sit kiusallakaan, vaikka hirveä hinku olisi vaihtaa Mitsuun. Huom. vain ja ainoastaan turbo, ei ia. Muut saavat ajella Lancereilla tms. kräpsillä!
Ainoa haitta tästä oli, että oma Garretti ei (vielä) pölläyttele, ei sit kiusallakaan, vaikka hirveä hinku olisi vaihtaa Mitsuun. Huom. vain ja ainoastaan turbo, ei ia. Muut saavat ajella Lancereilla tms. kräpsillä!
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
No nyt harmittaa
(vanhempaa kalustoa ja kyseinen vaihto jo tehty normihinnalla)...
(vanhempaa kalustoa ja kyseinen vaihto jo tehty normihinnalla)...
__________________
Harrastus tauolla.
Harrastus tauolla.
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Tosiaankin asiallista jälkimarkkinointia Saabisteille.9-5 kirjoitti:Eipä ole kauaakaan aikaa, kun joku (olisiko ollut vesa67) ehdotti täällä foorumilla mitsu-kampanjaa. Kiitettävän nopeasti Sauli reagoi. Kiitokset tästä(kin).
Hyödynnä tarjous suosiolla, jos Mitsun hankinta on mielessä.9-5 kirjoitti: Ainoa haitta tästä oli, että oma Garretti ei (vielä) pölläyttele, ei sit kiusallakaan, vaikka hirveä hinku olisi vaihtaa Mitsuun. Huom. vain ja ainoastaan turbo, ei ia. Muut saavat ajella Lancereilla tms. kräpsillä!
Se Garretti ei välttämättä varoittele etukäteen, että nyt meni käyttötunnit umpeen, nimimerkillä "kokemusta on"
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
oiskos tämmöstä samanlaista kampanjaa mahdollista saada käyntiin myös koskien 93ss aeron turboa
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Eikös Aero-kolkissa ole sama ahdin? TD04HL-15Tmadmike kirjoitti:oiskos tämmöstä samanlaista kampanjaa mahdollista saada käyntiin myös koskien 93ss aeron turboa
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
^Og-kolkissa kyllä, ng:ssä ei.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
Pcs:llä tämä tarjous on ollut jo varmaan kuukauden päivät.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Saab turbokampanja osa 2: 9-5 Mitsubishi turboahdin
PCS:n turbo on 9-5 aero -05 asti, kun taas tämä on "short neck", eli 06 ja uudemmat.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.