Hestec x32
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Hestec x32
Moi. Onko kellään kokemuksiä moisesta moottorinohjauksesta? Hinta olis sopiva, saa kiinni alkuperäiseen johtosarjaan. Alkuperäiset anturit käy ja riittää. Pääsee samalla eroon sytytyskasetista... Toimii myös sen kasetin kanssaki jos haluaa. Minä en halua.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
Sitähän en tiedä. Eikä sillä oo mulle merkitystä.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Hestec x32
Eikös siinä häviä samalla yläpään asennontunnistus jos DI jää pois?
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
Kyllä se jää silloin pois. Sellaisesta setistä oon pyytäny tarjouksen missä kasetti jää pois. Niitä tuntuu aika usein hajoavan.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
Eikä sen moottorinohjauksen merkillä ole merkitystä se kasetin poiston kanssa. Joka tapauksessa se lähtee samalla jos moottorinohjaus vaihtuu.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Hestec x32
Onko näissä uudemmissa katiskoissa muutakin tapaa tunnistaa nakutusta kuin kasetin avulla tulppien ionisaatiovirrasta?
Aikamoinen downgrade olis siirtyä yhteen nakuanturiin lohkon kyljessä...
Ja kasetissa on muuten sairaan kova kipinä orkkissysteemiksi.
Kukin toki tyylillään mutta mikä siinä kasetissa nyt niin kamalaa on?
Ei kai ne nyt sentään niin usein leviä.
Aikamoinen downgrade olis siirtyä yhteen nakuanturiin lohkon kyljessä...
Ja kasetissa on muuten sairaan kova kipinä orkkissysteemiksi.
Kukin toki tyylillään mutta mikä siinä kasetissa nyt niin kamalaa on?
Ei kai ne nyt sentään niin usein leviä.
Re: Hestec x32
Jos ajaa yli 150tkm/v, ni silloin niitä saa olla ostamassa joka vuosi. :D
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Hestec x32
Onneksi kuitenkaan perinteiset puolat tai hukkakipinäpuolat eivät koskaan - ikinä - missään tilanteessa hajoa. Vain DI-kasetit hajoavat, joskus.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
Täällä taas takerrutaan asiaan jota ei edes kysytty!
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Hestec x32
En usko että Trionicin vaihtamihin Hesteckiin tuo mitään etua, lähinnä downgrade tulee tuosta mieleen.
Kysyisin että miksi moinen muutos, katukäyttössä tuollaisesta joutuu vielä teettäämään kalliit päästömittaukset...
Kysyisin että miksi moinen muutos, katukäyttössä tuollaisesta joutuu vielä teettäämään kalliit päästömittaukset...
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Hestec x32
Niin, koska trionicin poistossa ei ole mitään järkeä. Sitä ei voi perustella millään järkevällä syyllä tai tavalla. Mitä taas DI-kasettien hajoamisiin tulee niin tähän asti 13v aikana mennyt tasan 1 di-kasetti.nipponkippo kirjoitti:Täällä taas takerrutaan asiaan jota ei edes kysytty!
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Hestec x32
Epäilemättä varsin hyvä aftermarket moottorinohjaus muiden joukossa, omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole.
Lähinnä luulisin lukijoiden olevan kiinnostunut syistä vaihtaa alkuperäinen varsin moneen kykenevä järjestelmä johonkin toiseen..
Käyttötarkoitus ja tavoitteet mihin pyrit boksinvaihdolla, siinä se tärkein kysymys.
Asiallinen vastaus saattaa jopa poikia järkeviä ehdotuksia mihin suuntaan projektia viedä.
Ei kuitenkaan multa, sillä ajan traktorilla ja korjaan autoni majavansyömillä romulavalta löytyneillä osilla.
Jätelavakaiutin, paras kaiutin.
kattoverhoilua unohtamatta.
Lähinnä luulisin lukijoiden olevan kiinnostunut syistä vaihtaa alkuperäinen varsin moneen kykenevä järjestelmä johonkin toiseen..
Käyttötarkoitus ja tavoitteet mihin pyrit boksinvaihdolla, siinä se tärkein kysymys.
Asiallinen vastaus saattaa jopa poikia järkeviä ehdotuksia mihin suuntaan projektia viedä.
Ei kuitenkaan multa, sillä ajan traktorilla ja korjaan autoni majavansyömillä romulavalta löytyneillä osilla.
Jätelavakaiutin, paras kaiutin.
kattoverhoilua unohtamatta.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
On se trionikki hyvä. En vaan jaksa uskoa että se toimii täysin +400 kw tehoilla.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Hestec x32
Hyvinhän tuo on näköjään futannut ainakin tässä saabissa:nipponkippo kirjoitti:On se trionikki hyvä. En vaan jaksa uskoa että se toimii täysin +400 kw tehoilla.
Pikes Peak Per Eklund 850 Bhp SAAB rallycross.
http://youtu.be/VCa3ws7jqCY
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.