???? Minkä kumman takiaVaihda pinnapultit pois ja korvaa ne pyöränpulteilla, jolloin pääset muttereista eroon.
Tiukimmat vanteet satkuun OG ? kuvia, myös muut ku OG
Karjay kirjoitti:
OG-satkujen vanneasiassa taivun kyllä noiden 16" Aero ja Super Aero -vanteiden kannalle. Nuo kolmipuolaiset vanteet on Saabin tavaramerkki, ja kaiken lisäksi mielestäni muutenkin upean näköisiä satkujen alla. Esimerkki tuotteesta, jossa muoto on niin jengoillaan, että sen näyttävyyttä ei ajan hammas juurikaan nakerra.
Yhdyn samaan, eli 16" Aero tai Super Aero -vanteet ovat parhaat OGsatkun alle. Antavat saabille todella hienon "lookin". Ja vanteet näyttävät hyvältä tänään ja vielä 10vuodenkin päästä.
Pulttijaosta.. Tuossa taannoin kävin kauppaa ruotsalaisesta tonnarista, jossa oli 5x110 -jako. Kaveri oli hitsauttanut navoista vanhoja reikiä umpeen ja koneistuttanut sitten napoihin uuden jaon...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Aerot ois nätti 16 tuumanen on liian pieni ja sitä ei saa 17 tuumasena ja jos saiski se ois liian raskaan näkönen matalaprofiilirenkaille. Sit vielä ne peittää jarrut kyl meinaan jos levyt kiiltää ja satulat on maalattu ne pitäis näkyy. Talvivanteiks vois ottaa aero vanteet, mut ei super-aeroja.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Kuka tykkää mistäkin mutta mun makuun satkun vakiojarrut näyttää jo turhan pieniltä 17" vanteiden sisällä, ja vanteet taas turhan isoilta autoon.jsuomi kirjoitti:Aerot ois nätti 16 tuumanen on liian pieni ja sitä ei saa 17 tuumasena ja jos saiski se ois liian raskaan näkönen matalaprofiilirenkaille. Sit vielä ne peittää jarrut kyl meinaan jos levyt kiiltää ja satulat on maalattu ne pitäis näkyy. Talvivanteiks vois ottaa aero vanteet, mut ei super-aeroja.
Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Onneksi ei ole ollut vielä tarvetta autolla metsästää naaraita. Eräs "kaveri" aikanaan siirtyi Saabista (OG900 Aero) Sierraan (mikälie vaparipaska), kun Saabilla ei saa naisia mutta Sierralla kuulemma saa...jsuomi kirjoitti:Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
Legendaarista
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Ei ole ikäväkyllä 
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.