Mutta täydellistä ei.Raser kirjoitti:Hjuvaakin voi parantaa...! :D
-Sami
Mutta täydellistä ei.Raser kirjoitti:Hjuvaakin voi parantaa...! :D
Liian helppo (lue kallis) ratkaisu!99 GL kirjoitti:Kannattaa hommata automaattilaatikolla oleva niin ei häiritse yhtään kun P:hän siihen laitetaan jokatapauksessa päälle pysäköidessä
Juuuu, onhan niitä muitakin foorumeita ja paikkoja kysellä ratkaisuja saabin "ongelmiin".3J kirjoitti:
Itse varsinaiseen "ongelmaan" minullakaan ei ole oikeaa ratkaisua. Mutta kun virtalukon sijainti ja pakkilukko mainitaan, niin jokaisella on sana sanottavana.
Veikkaus, ei tieto: uudempaan femmaan vaihtamalla saattaisi saada ihan rattilukon. NG9-3:ssahan on jo (sähköinen) rattilukko, vaikka virtalukko onkin oikeassa paikassa.Raser kirjoitti:Mutt' ihan oikeesti, jos joku kaltaiseni vääräuskoinen haluaisi toisenlaisen ratkaisun, eli siis ei joka ikinen kerta tahtoisi kytkeä manuaalilaatikon peruutusvaihdetta saadakseen avaimen pois virtalukosta, niin olisiko toteuttamiskelpoisia vaihtoehtoja, siis sellaisia missä ysiviis-saabilla ajamisen mahdollisuus edelleen kuitenkin jatkuisi.
Kun askarruttavista asioista tehdään mielipidekysymyksiä ja kehoitetaan vaan tottumaan niihin ilman vaihtoehtoisia ratkaisuja, niin se ei oikein anna lisäarvoa hedelmälliselle keskustelulle.Mertmi kirjoitti:Omasta mielestäni tuo pakkilukko ei ole kuin tottumuskysymys. Mitä hankalaa tässä oikeasti on?
Itselläni riitti pelkkä hässäkän purku virtalukon pohjaa vaihtaessa tuohon vanhempaan femmaanTobbana kirjoitti:Pura se virtalukko-vaihdekeppihässäkkä ja poista lukituksen rattaat.
-Sami
Ja mäntyklapi, jolla pesistyyliin poistin asennuskaljojen hylsyt plus muut lattialla pyörivät osat, joille ei heti löytynyt käyttöäJyrchi kirjoitti:Asennuskaljatkin kuvassa