virtalukko..

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5321
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Ja pitääpä tuohon satunnaiseen porsimiseen todeta, että talvella kun femma teki tasapäät pari kertaa, niin tilasin surutta taksin ja vein sillä muksut kouluun ja itseni töihin. En särkenyt virtalukkoa tai työnnellyt ympäri pitäjää toivoen että lähtisi käyntiin.
Töiden jälkeen pystyi sitten ajan ja ajatuksen kanssa perehtymään ongelmaan. Tuli taatusti halvemmaksi, kuin alkaa särkemään autoa ja miettimään ajellessa paljonko tulevat osat maksamaan.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Topicin sisältö paranee vain päivä päivältä :lol: Jottei mee turhuuden puolelle, niin muistelen Tobbanan kanssa samaa, että femman pakkilukko olis mekaaninen. Ainakin sellainen muistikuva mulle jäi.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

^Jos on yhtään samanlainen kuin ng-satkussa, niin on mekaaninen.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

rami22 kirjoitti:saapissa kaikki on mahdollista
Tämän allekirjoitan
SAAB 9-5 Aero -05
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Pola »

Ei, kyllä femman pakkilukko oli minun mielestä orgaaninen.
#3272
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Mekaaninen se on.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Pola kirjoitti:Ei, kyllä femman pakkilukko oli minun mielestä orgaaninen.
Sittenhän se maatuu ajan saatossa pois? :mrgreen:
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

nix0n kirjoitti:
Pola kirjoitti:Ei, kyllä femman pakkilukko oli minun mielestä orgaaninen.
Sittenhän se maatuu ajan saatossa pois? :mrgreen:
Niinhän se maatuu autokin
SAAB 9-5 Aero -05
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Ohjekirjassa on kyllä neuvottu miten sen saa vapautettua..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Näppärä johtojen kanssa näprääjähän syöttää sille parkkilukon vapauttavalle solenoidille 12V. On muuten täysin sama toiminnallisuus useimmissa muissakin automaateissa, ei vapaudu parkilta ilman virtoja päällä ja jarru painettuna.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5321
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Liian helppo ratkaisu, parempi kun repii vaan vaihteenvalitsinvaijerin laatikosta irti, työntää akusta suoraan trionicille ja startille virtaa. Samalla voi myös poistaa konepellin ja istuttaa kaveri konehuoneeseen vaihtamaan vaihteita. Ja kas, ei huolta ajonestosta eikä porsivista virtalukoista.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Lasu
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Su Loka 18, 2009 13:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: virtalukko..

Viesti Kirjoittaja Lasu »

Melko hämmentävää luettavaa. Eikait se nyt noin vaikea ole se pakkilukko käyttää? Itse lähinnä naureskelen kun ihmiset pimeässä autossa ettiivät pää vinossa virtalukkoa jostain ratin takaa :lol:
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Vastaa Viestiin