Ruiskussa huomaa modernimman auton jälkeen joitakin satkumaisia erikoisuuksia kuten pysty istuma-asento, tiiviintuntuinen ohjaamo, vaihteiston ja moottorintuennan omalaatuisuudet, kun taas kaasarissa meinaa vain ruveta naurattamaan kun aivan kaikki on toisin kuin nykyautoissa. Moottori möyryää, vaihdekeppi samanaikaisesti vastustaa ja liikkuu äkkinäisesti hyvin suoraviivaisen tuntuisessa kaaviossa, ajoasento on kuin vanhan ajan nojatuolissa istuisi kiitos omalaatuisen korkeus/kallistussäädön, mittariston viisarit väräjävät ja pomppivat kuin vieterin päässä, varoitusvaloilla on kokoa arviolta puoli neliöä per valo, jousitus on kimmoisa muttei kumminkaan pintakova, ohjaus on vähän suurpiirteisen tuntuinen, ruiskun kattoluukun tilalla on omassa yksilössä karvaista huopaa oleva kattoverhoilu jne jne. Pakko kokea peräkkäin kuskin paikalta, montaa näistä jutuista ei välttämättä ole edes juuri muutettu tuohon uudempaan mutta tuntuma on niin totaalisen erilainen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)