Onko kellään ollut xenoneissa sellaista vikaa että ovat tehottomat ja ei saa yhteyttä teckillä.valojen säätö toimii kelpas katsastuksessa mutta häiriövalo palaa mutta ei tehoja.uusittu pallastimet/polltimot ei apua.
löytyskö keltää sähkökuvaa mistä löytys kaikki maadotukset ja kaikki liitokset.
Saab 9-5 xenonit toiminta häiriö.
-
- "Hirsch"
Re: Saab 9-5 xenonit toiminta häiriö.
Vikavalohan voi tulla ihan mistä vaan, esim. korkeudensäätöanturista. Oletko varma että polttimet on asennettu oikein? Eivät osaa huollossa, jos eivät saa yhteyttä techtillä.
Viime talvena menin Åströmille vaihtamaan polttimoita. Hetken aikaa huoltomies sitä ähersi ja oli särkenyt motonetista ostamani polttimot. Ottivat sitten hyllystä uudet ja laittoivat ne ja hetken tuumattuaan lupasi antaa ne ilmaiseksi. Seuraavaksi menin katsastukseen, jossa huomauttivat heikkotehoisista xenoneista. Menin takaisin Åströmille katsarin lappu mukana. Tiskillä ehdotti uuden umpion tilaamista, mutta halusin kuitenkin tutkituttaa asian. Puolentunnin päästä hain auton ja sanoivat että polttimot oli väärin asennettu. Huolto oli laskuttamassa 40€, kun siihen tokaisin että olette itse asentaneet sen väärin. Toivottavasti nämä huoltoliikkeen xenonit ovat sitä oikeaa tyyppiä. Eli kaikki pitäisi tehdä itse.
Viime talvena menin Åströmille vaihtamaan polttimoita. Hetken aikaa huoltomies sitä ähersi ja oli särkenyt motonetista ostamani polttimot. Ottivat sitten hyllystä uudet ja laittoivat ne ja hetken tuumattuaan lupasi antaa ne ilmaiseksi. Seuraavaksi menin katsastukseen, jossa huomauttivat heikkotehoisista xenoneista. Menin takaisin Åströmille katsarin lappu mukana. Tiskillä ehdotti uuden umpion tilaamista, mutta halusin kuitenkin tutkituttaa asian. Puolentunnin päästä hain auton ja sanoivat että polttimot oli väärin asennettu. Huolto oli laskuttamassa 40€, kun siihen tokaisin että olette itse asentaneet sen väärin. Toivottavasti nämä huoltoliikkeen xenonit ovat sitä oikeaa tyyppiä. Eli kaikki pitäisi tehdä itse.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
-
- "Hirsch"
Re: Saab 9-5 xenonit toiminta häiriö.
Kiitos tiedosta pitääpä vielä tarkistaa.eikös se liitin osa ollut suoraan alaspäin.
muuten onkin jo kaikki vaihdettu uuteen ja alkuperäiseen.
on se valeo meille valot värkännyt.
muuten onkin jo kaikki vaihdettu uuteen ja alkuperäiseen.
on se valeo meille valot värkännyt.