http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 1ca3e7.jpg
Moottorin pois nosto?
Re: Moottorin pois nosto?
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo 
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
						V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: Moottorin pois nosto?
Takasin laitossa voipi mennä myös reilu tunti.... 
			
			
									
									9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
						# 2333
Re: Moottorin pois nosto?
Mistäs kohtaa olette irroitelleet kytkinsylinterin letkun? 
saapiko tämän poikkastua tuosta murikasta jossa ilmaruuvi vai onko tässä nyt niin stoopid sydeemi että joutuu pääsylinteriltä irroittelemaan letkun?
			
			
									
									
						saapiko tämän poikkastua tuosta murikasta jossa ilmaruuvi vai onko tässä nyt niin stoopid sydeemi että joutuu pääsylinteriltä irroittelemaan letkun?
Re: Moottorin pois nosto?
Saabeissa ei olekaan tsuupid systeemejä. Ilmausruuvimokkula irtoaa kun kampeat ensin lankasokan pois, talttameisselillä urasta auttamalla. Sitten nosto ylöspäin
			
			
									
									9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
						E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Moottorin pois nosto?
kiitokset vinkistä, eiköhän se siitä särkemäti nyt purkaannu.... 
eikös tämä jo ole suurenmoinen insinööritaidonnäyte jotta kytkinsylinteri sijoitetaan stoopidmaisesti kytkinkopan sisään...
			
			
									
									
						eikös tämä jo ole suurenmoinen insinööritaidonnäyte jotta kytkinsylinteri sijoitetaan stoopidmaisesti kytkinkopan sisään...
Re: Moottorin pois nosto?
on aikasta monessa autossa työsylinteri siellä kytkinkopassa nykyään..
			
			
									
									
						Re: Moottorin pois nosto?
Näin on. Mut esim. meikän eka saabissa, 99 -72 ja 1.85 koneella, oli kytkimen työsylkkä kopan ulkopuolella... Toi 1,85 oli muutenkin aika erikoinen kone. Esim. kansi piti kammeta sopivalla jikillä hiukan ylös, n. 1 cm, jonka jälkeen pistomallin rautasahalla sahattiin, olikohan alempi pulttirivi, poikki. Se kun oli hiukan kulmassa koneen pystylinjaan nähden... Sen jälkeen kansi voitiin nostaa pois.No vähän meni offtopicin puolelle...TURBOapc kirjoitti:on aikasta monessa autossa työsylinteri siellä kytkinkopassa nykyään..
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
						# 2333