Joo toi on ihan totta, itsellä t5 ja tuo sid info olisi kyllä kiva lisäTTH kirjoitti:Biopower-valmius ja SID-info ovat mielestäni aika isoja plussia.
Ei tarvii boksia vaihtaa kun polttoaine vaihtuu ja moottorin tärkeimmät tiedot näkee suoraan SID:stä. Jokapäiväisessä käyttiksessä aika mukavia ominaisuuksia..
viritys
Re: viritys
Ng900
Re: viritys
Kaikkeen tarpeelliseen ei varmaankaan kuulunut uusia venttiileitä, ohjureita tai nostajia, eikä 40€ koneistukseen venttiilitöitä?TTH kirjoitti:No jos itse tekee niin edelleen jää se touhutonni ylimääräistä kun kunnostaa vanhan. Itsellä meni tuohon vanhan padan remppaamiseen about 800e sisältäen laakerit, männänrenkaat, jakopää jne kaikki tarpeellinen. Osat 666e, kannen koneistus 40e, laitetaan tuohon päälle satanen lisää kaikista muista tarvikkeista ja haetuista työkaluista niin ollaan aikalailla oikealla tontilla..
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: viritys
Mitä sitä hyviä osia turhaan uusimaan. Venttiilit olivat suorassa, seetit ja istukat olivat hyvässä kunnossa eivätkä ohjurit olleet väljät. Nostajat nyt harvoin miksikään menee jos vaan öljy on kiertänyt ja mukana ei ole tullut ylimääräistä..
Koneistamoiden hinnoissa on aika ronskisti eroja, kannattaa vertailla. Tuo paikallinen on osoittautunut omaksi onneksi aika halvaksi, tuskin koko kannen kunnostuskaan maltaita tuolla maksaisi...
Koneistamoiden hinnoissa on aika ronskisti eroja, kannattaa vertailla. Tuo paikallinen on osoittautunut omaksi onneksi aika halvaksi, tuskin koko kannen kunnostuskaan maltaita tuolla maksaisi...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: viritys
Tulee kalliiks jos lähet kannen osia vaihtelemaan, varsinkin jos uutena hommaat. Jos alle 500 pääset ni halvalla saat.ippe kirjoitti:Kaikkeen tarpeelliseen ei varmaankaan kuulunut uusia venttiileitä, ohjureita tai nostajia, eikä 40€ koneistukseen venttiilitöitä?TTH kirjoitti:No jos itse tekee niin edelleen jää se touhutonni ylimääräistä kun kunnostaa vanhan. Itsellä meni tuohon vanhan padan remppaamiseen about 800e sisältäen laakerit, männänrenkaat, jakopää jne kaikki tarpeellinen. Osat 666e, kannen koneistus 40e, laitetaan tuohon päälle satanen lisää kaikista muista tarvikkeista ja haetuista työkaluista niin ollaan aikalailla oikealla tontilla..
Saappi NG900 2.0 Turbomaatti
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: viritys
Aeron pakovenat + "normi" imuvenat = ~350€ klubialel metrosta
Hytikat PFSltä ~320€ (Genuinet Metrosta ~1200€)
Hytikat PFSltä ~320€ (Genuinet Metrosta ~1200€)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ