Opelissa tuo eksoottinen synteettinen puulaji on ollut jo pitkään nimeltään Timbulex.Saippualaatikko kirjoitti:Hieno toi markkinaoikeuden kielto, että Volvo ei saa käyttää muovista valmistetun koristeen materiaalista nimitystä "ekopuu".

Opelissa tuo eksoottinen synteettinen puulaji on ollut jo pitkään nimeltään Timbulex.Saippualaatikko kirjoitti:Hieno toi markkinaoikeuden kielto, että Volvo ei saa käyttää muovista valmistetun koristeen materiaalista nimitystä "ekopuu".
Tähän on kyllä pakko heittää, että itse olen 99-Saabisti, ja ensimmäinen mielikuva, kun joku sanoo "Saab", on nätti vihreä tai keltainen pikkuvilkku-99.Sami kirjoitti:Ei se enään nykypäivänä tai nuoremman sukupolven parissa ole kovin vihattu lähinnä siitä syystä, että 900:n esittelyn jälkeen saabi alkoi ottamaan semmoista isomman laatuauton imagoa. Appiukon kohdalla huomasin, että negatiiviset saab käsitykset pohjautuivat pelkästään 99:iin, jota hänkin oli uudessakaupungissa valmistamassa.Psychocowboy kirjoitti: Ja kuten Dimebak totesi saab on "vihattu" auto jo kaukaa 70-luvulta asti, joten meitä pidetään outoina aina. Eikä ne muut ole aina väärässä
900 on jo pikkasen muuttunut auto ja korjasi minunkin käsitykset saabeista. Aiemmin olin ajellut koulukavereiden 99:lla ja todennut, että WTF, mitä nää tämmöset vehkeet on?
Edelleenkin kun vanhaa kansaa jututtaa, tulee ne saabin vastaiset perusteet 99:stä ja monet niistä kyllä itsekin allekirjoitan. Ei ollut mikään kummoinen pirssi. Se on kuitenkin mennyttä aikaa. Onhan toyotallakin ollut noita pula-ajan malleja ja silti nykyään ne tekee todella hyviä autoja. Ei noi historiarasitteet enään paina monen muunkaan automerkin kohdalla, niin miksi sitten saabin.
Joo - minulla vastaavasti ylivoimaisesti hinatuin on ollut Audi, mutta en minä siitä vedä kovin pitkälle johtopäätöksiä ko. merkin nykylaadusta - varmasti Audin uusimmat mallit ovat hyviä autoja ja käsittääkseni pärjäävät eri testeissäkin erittäin hyvin. Omistajat tuntuvat ainakin nykyjään olevan Audeihin tyytyväisiä - niin kuin Saabinkin omistajat - tästä taisi olla Tuulilasissa vastikään vertailu tms. juttua, muistelen.Hessu kirjoitti:Yksittäistapauksien takia ei pitäisi vetää kovin pitkiä johtopäätöksiä (silti hintaansa nähden epäluotettavin ja katkerimmat hajoamis/hinauskokemukset minulla on 9000T -87:sta). Onhan näitä tutkittukin:
http://www.reliabilityindex.co.uk
Nimenomaan näin sen pitää ollakin. Jokaisella on omat The Saabinsa tai vaikka The Subarunsa ja siihen ei muilla, kuin itsellä ole sanomista. Jos siitä ryhtyisi käymään keskustelua, niin tulisi hyvin äkkiä melko pitkä ketju.lefa42 kirjoitti:
Tähän on kyllä pakko heittää, että itse olen 99-Saabisti, ja ensimmäinen mielikuva, kun joku sanoo "Saab", on nätti vihreä tai keltainen pikkuvilkku-99.
Subarulla näköjään selviää myösJussi kirjoitti: Maailman ainoa auto jolla voi mahdollisesti selvitä kengurukolarista lienee Holden... ovatkohan aussit ymmärtäneet hyödyntää tämän markkinoinnissa yhtä hyvin? Holden - maailman ainoa tuhannet kengurutörmäystestit selvittänyt menopeli.