9-3 ei pysy tiellä

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Jyke kirjoitti:Eli joutuu näemmä vielä sijoittamaan satasen kokeilun vielä tähän clämppiin, mikäli sellaisen saa.
Ihmettelen vaan jos joku sanoo että on kaikista alustamuutoksista merkittävin parannus ajettavuuteen niin miksei merkkiliikkeet tee bisnestä sillä. Tämän puheen perusteella siitä voisi pyytää kevyesti 2000 euroo asennettuna ja alustasarjat ynnä puslat on aivan turhaa rahanhaaskausta.
Voin kyllä taata ettei koneilla ja powerflexeilla mee rahat hukkaan mut silti ajettavuudessa on jotain todella häiritsevää juurikin tuolla ohjauksen keskialueella.

Eli clämppiä tilaukseen tännekkin. Sit annetaan kommenttia auttoko kun on kiinni. On auto silti jo senverran hyvä ajaa et vaihtosuunnitelmat skoudaan on haudattu.
Nojoo :roll:
Vaikuttaa ihan eri asiaan kuin esim. alustasarja. Ei sillä clämpillä vähene alustan niiaus mutkissa jne. Suoraan ajettaessa, etenkin veto päällä, vähenee sivuttainen vetely huomattavasti clämpillä.

Saa olla melkoinen myyntimies jos tuollaisesta alumiininpalasesta ja rautatangosta saisi suuren yleisön maksamaan 2000e :D

Riippuu mihin auta käyttää. Normi arkiajoon varmasti clämppi paras päivitys. Jos taas kaipaa jämäkkyyttä alustaan ja parempaa mutkamenoa niin ei alustasarjaa voita oikein mikään.

Mutta hemmetin hyvä se clämppi on!
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Jyke kirjoitti:
Eli clämppiä tilaukseen tännekkin. Sit annetaan kommenttia auttoko kun on kiinni. On auto silti jo senverran hyvä ajaa et vaihtosuunnitelmat skoudaan on haudattu.
En edes kommentoi tuota skuodaa :wink: . Mutta jos ajatellaan vakio tai steg 1 9-3 ja ohitustilannetta. Ilman clämppiä sä pidät ratista kiinni molemmin käsin kun ajat keskiharjnteen yli. Kun sulla on clämppi sä pidät samassa tilanteessa ratista sormella kiinni. Se heilahtaa kumminkin, kyse on vain kuinka paljon. Mutta melkein vakiolla 180 ohitustilanteessa on halvatun paljon helpompi clämpillä kuin ilman :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vastaa Viestiin