Turhaa tietoa!!!
Olo on ku piestyllä rakilla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Sen nyt kannattaisi harkita lobotomiaa, jos minulta kysyttäisiin..Firges9000 kirjoitti: Kulttuuriministerimmekään ei tiedä nykyistä sukunimeään.
Mikään Karpela enää oo.![]()
![]()
![]()
Kannattais miettiä hieman vauhdin pudotusta

Voispa melkein allekirjoittaa saman..dimebak kirjoitti:Olo on ku piestyllä rakilla.

Edit: Ja p*rkele! Minun piti hakea tänään ne -86 mallin ovet jotka ovat olleet vuodesta -88 kuivassa varastossa.. no, onneks on tuttu kaveri niin ei oo pelkoa etteikö niitä saisi sieltä myöhemminkin.

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Täytyy taas avautua jonnekin 
Prkl, menee hermot noiden amisten kanssa... asun ammattikoulun vastapäätä ja harva se yö niiden pitää tulla tuohon koulun pihalle riehumaan
Viime yönä yritin yhden maissa mennä nukkumaan, mutta ei, taas joku sankari oli luukuttamassa subbareitaan... "Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun bemarii"-biisi soi parin tunnin aikana varmasti 10-20 kertaa huutojen ja muun epämääräisen mekkaloinnin kera. Ja sitten sitä kumia pitää aina pistää palamaan niin että ne corollat ja kolmeykskutoset bemarit huutaa leipää... Enhän minä itsekään täysin nuhteeton ole aina ollut mutta tuommoinen pistää kyrpimään, ja varmaan vielä enemmän niitä vanhuksia joita tämän taloyhtiön valtaväestö vielä on
Musta taitaa olla kovaa vauhtia tulossa vanha nariseva ukko, oikein korttelipoliisi, se vielä puuttuu että alkais kirjoittelemaan paikallislehden lukijapalstalle

Prkl, menee hermot noiden amisten kanssa... asun ammattikoulun vastapäätä ja harva se yö niiden pitää tulla tuohon koulun pihalle riehumaan

Viime yönä yritin yhden maissa mennä nukkumaan, mutta ei, taas joku sankari oli luukuttamassa subbareitaan... "Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun bemarii"-biisi soi parin tunnin aikana varmasti 10-20 kertaa huutojen ja muun epämääräisen mekkaloinnin kera. Ja sitten sitä kumia pitää aina pistää palamaan niin että ne corollat ja kolmeykskutoset bemarit huutaa leipää... Enhän minä itsekään täysin nuhteeton ole aina ollut mutta tuommoinen pistää kyrpimään, ja varmaan vielä enemmän niitä vanhuksia joita tämän taloyhtiön valtaväestö vielä on

Musta taitaa olla kovaa vauhtia tulossa vanha nariseva ukko, oikein korttelipoliisi, se vielä puuttuu että alkais kirjoittelemaan paikallislehden lukijapalstalle

Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Tänään helpottaa. Viime yö meni siinä hehkuessa, about 40 astetta kuumetta.lefa42 kirjoitti:Sama, ja kaiken päälle vituttaa..dimebak kirjoitti:Olo on ku piestyllä rakilla.
Aamullakin oli 39 astetta. Sama näytti puolilta päivin, kun nousin. Nyt ei oo niinkään pahasti, kun otin Buranaa.
-dimebak-
http://tj.ryttyla.com/index.php?sera=I0 ... =180&hsl=0Breadfan86 kirjoitti:Kaksi viikkoa Rovajärvellä leirillä takana ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että olipas paska reissu. Vielä pitäis loppusota kärsiä, perkele. TJ 40.
Siittä laskemaan sekuntteja

Sulla tuo on kohta ohi, mulla vasta edessä

curry
***tu tänään mitään helpota. Kuume lähti taas nousuun ja sormet on ihan jäässä.dimebak kirjoitti:Tänään helpottaa. Viime yö meni siinä hehkuessa, about 40 astetta kuumetta.lefa42 kirjoitti:Sama, ja kaiken päälle vituttaa..dimebak kirjoitti:Olo on ku piestyllä rakilla.
Aamullakin oli 39 astetta. Sama näytti puolilta päivin, kun nousin. Nyt ei oo niinkään pahasti, kun otin Buranaa.
-dimebak-
isäntä kans kippeenä.. hiukka hullulta tuntuu ku ukko tulikuuma mut kädet iha jääkylmät, pitkä mies, pitkät raajat ni aina viileetdimebak kirjoitti:***tu tänään mitään helpota. Kuume lähti taas nousuun ja sormet on ihan jäässä.dimebak kirjoitti:Tänään helpottaa. Viime yö meni siinä hehkuessa, about 40 astetta kuumetta.lefa42 kirjoitti: Sama, ja kaiken päälle vituttaa..

Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Muttet buranaa??99_GL_77 kirjoitti:Hain Cassasta kopan Amiraalia

Tunnen huomisen hedaris tänne asti!

Olettaen,että aiot myös juoda ne.
Kokemusta on..
Helpotusta tuo kumminki se että lidlin halpa bisseen tai mitä sitte liekin,ei auta ees burana!
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Saab 9000 2.3t jubilee -97
Saab 9000 2.3t jubilee -97