Maailman rumin auto
Eei välttämättä. Mielestäni Pösö 407 on kaikessa rumuudessaan melkein kaunissaab87 kirjoitti:uuvvet ranskalaiset on tosi pahhaa kahottavaa

No kasari- ja ysäri-Citikoihin mulla on jonkin sortin perversio ilmeisesti


Mmm. Makuasioosta ei sovi kiistellä. Citroënit kärsivät vakavasti aliarvostuksesta (kuten myös Saabitkin tietyissä piireissä)... 
Kotopuolessa oli aikanaan tuommoinen CX, oli vielä oikein GTI-malli. Oli omassa ikäluokassaan (vm. 82) harvinaisen mukava ja hyvin varusteltu ajopeli. Sähkövikojahan niissä sen aikasissa tuppasi kyllä olemaan melko lailla

Kotopuolessa oli aikanaan tuommoinen CX, oli vielä oikein GTI-malli. Oli omassa ikäluokassaan (vm. 82) harvinaisen mukava ja hyvin varusteltu ajopeli. Sähkövikojahan niissä sen aikasissa tuppasi kyllä olemaan melko lailla

heh. Oltiin vaimokkeen kanssa pari kesää takaperin Italiassa lomalla ja siellähän meillä oli leikki, kumpi bongaa ensimmäisenä aina noita multiploja. Se joka näki ekana sanoi aina ruma-auto...
Ja niitähän siellä riitti, uudempi malli multiplasta sitten näyttääkin jo ihan erillaiselta....
Mulla on vissiin kierot silmät tai jotain mut mun silmissä se on ihan jännän näköinen, varmasti erottuu....
Uusista autoista rumimpia ovat ford kiikaa, varsinkin jos on ne mustat kaaret, ja just toi nippon micra.... näin esimerkkeinä antaakseni
Ja niitähän siellä riitti, uudempi malli multiplasta sitten näyttääkin jo ihan erillaiselta....
Mulla on vissiin kierot silmät tai jotain mut mun silmissä se on ihan jännän näköinen, varmasti erottuu....

Uusista autoista rumimpia ovat ford kiikaa, varsinkin jos on ne mustat kaaret, ja just toi nippon micra.... näin esimerkkeinä antaakseni
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Money For Nothing kirjoitti:
Ja toi 406 oli oikeesti mukava ajaa...samoin 607. Ei pärjää oma tonnari noille mukavuudessa
Mikä niissä oli niin erityisen mukavaa tonnariin verrattuna?
Ja toi 406 oli oikeesti mukava ajaa...samoin 607. Ei pärjää oma tonnari noille mukavuudessa
Mikä niissä oli niin erityisen mukavaa tonnariin verrattuna?
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Puistokemisti kirjoitti:Eipä tämäkään mikään kaunokainen ole...
ja livenä vielä hirveempi kuin kuvissa



Just tuossa vaimon kanssa eilen illalla puheltiin, että tuon mallin Chrysler ja farmarimallisena, niin siinä olis pojat KOMEE AUTO!
No, makuasioitahan nämä, mutta upea retrohenkinen jenkki se on...

Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Oikeen tiiä kuinka tohon nigga-chrysyyn pitäs suhtautuu.
Mainostamisessa isoin argumentti HEMI (työntötanko 2v/syl) made on Mexico. Tekniikka, jota Pösö käytti jo 40-luvulla, Toyota ja Saabi 70-80-luvuilta lähtien... no tietty retronälkäisiä on, mut kuitenkin.
Suomessahan tuo on kalliimmanpuoleinen, jenkeissä tuon HEMIN:n hinnalla ei saisi edes 9-5 2.3T Arcia.
Pitää kyllä myöntää, että muotoilu on "persoonallista", pienesti viehättävääkin. Ei silti voi välttyä ajatukselta, että jotain samaa "kusetuksenmakua" siinä on kuin taannoisessa Nissan 100NX:ssä, joka oli kovin "urheiluauto" ja väännetty täysin Sunnyn tekniikalle. Tämä siis ulkomuodon hämäävyydestä ja sisällön vanhanaikaisuudesta....
Mutta makuasioita edelleenkin.
Mainostamisessa isoin argumentti HEMI (työntötanko 2v/syl) made on Mexico. Tekniikka, jota Pösö käytti jo 40-luvulla, Toyota ja Saabi 70-80-luvuilta lähtien... no tietty retronälkäisiä on, mut kuitenkin.
Suomessahan tuo on kalliimmanpuoleinen, jenkeissä tuon HEMIN:n hinnalla ei saisi edes 9-5 2.3T Arcia.
Pitää kyllä myöntää, että muotoilu on "persoonallista", pienesti viehättävääkin. Ei silti voi välttyä ajatukselta, että jotain samaa "kusetuksenmakua" siinä on kuin taannoisessa Nissan 100NX:ssä, joka oli kovin "urheiluauto" ja väännetty täysin Sunnyn tekniikalle. Tämä siis ulkomuodon hämäävyydestä ja sisällön vanhanaikaisuudesta....
Mutta makuasioita edelleenkin.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87