Saab 16v omaturbo (tulpat, turbo vai joku ihan muu ?? )

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Ei tuntunu käytettyjäkään maljoja löytyvän. tripodeja ja ulompia kyllä tarjottiin mutta noita sisempiä ei tuntunu olevan. Voi olla että porukat ei jaksa purkaa laatikoita ja sen takia noita maljoja ei pyöri käytettyinä tai jotain. Joo en mä uusia ilenny laittaa kun ton vehkeen tehot ei välttämättä kunnioita uusiakaan =)
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Tätä kautta nuo vetarin palikat tuntuu löytävän uuden kodin, ja vanhat räjähtäneet jäävät tänne kauhugalleriaan :D

Harmi tosiaan kun itekin ole muutaman vetarit paalannut, mutta lootat aina ottanut talteen. Onneksi enemmistö vetareistakin tullut pelastettua. Ottakaa ihmiset purkuautoista ne vetarit ja kupit aina talteen! Saa ehkä huonoistakin koottua yhden hyvän.

(samaten talteen pitäisi ottaa ovien saranoita ja etuala- ja ylätukivarsia ja....)
jupu
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: La Loka 04, 2003 15:37
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja jupu »

Kannattaisi etsiä hyvät vanhanmallin maljat, poistaa "pelti" ympäriltä ja sorvauttaa uusi ´"pelti" hieman vaan vahvempana 4-5 mm ja eipä tarvitse pelätä hajoamista. Hyvin kun tekee kestää isältä pojalle !
Tosin pitää kumin kunnostakin olla tarkkana ettei mene sen vuoksi piloille.
EI Saabia...tällä erää.
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Meijän ratapäivillä =)Kuva
Viimeksi muokannut moonlight-tuning, To Heinä 20, 2006 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Ei muuten sopinut Saabi pätkääkään ahvenison radalle, lähtösuoralla pysty pistään kampoihin mutta takalenkillä ei tullut kun kuskille huono olo. Kakkosella sutii ja kolmosella putos kierrosalueelta. Muuten oli ihan kivaa..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Ookko tuolla Hirmullas kokeillut varttimailia?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

En o ehtinyt käydä, viime lauantaina piti mennä mutta en uskaltanut, kun oli penkitys tossa tälläviikolla niin en viittinyt mennä vehkeitä särkemään. 200m mennään kai nyt lauantaina kokeilemaan Malmin X-treme festiin.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

moonlight-tuning kirjoitti:oli penkitys tossa tälläviikolla niin en viittinyt mennä vehkeitä särkemään
No? :wink:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

8) 8) 8) Paremmat tiedot tulee samalla kun saan jonkun laittaan kuvat ym tänne..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Tuli mutuille vähän kirjallista tukea 8)
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Vali
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 00:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vali »

moonlight-tuning kirjoitti:Tuli mutuille vähän kirjallista tukea 8)
No? No? No? :D :)
Groovy whistler

Nykyisin: BMW 540i E34 manual
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

Täällä suunnalla epäillään ainakin ihan kelvollisia lukemia. :wink:
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

dq kirjoitti:Täällä suunnalla epäillään ainakin ihan kelvollisia lukemia. :wink:
Oksanen Tuning kirjoitti:"Lienee sanomattakin selvää, että koneesta haetaan useita satoja hevosvoimia."
:lol: :lol:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Laitan sitte kun saan kuvat mukaan, mut 200hv/300Nm sieltä ainakin irtoaa sen verran voin valaista..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kyllä noi saabitkin vetää tyttöjä vaikka ei uskois, voima viehättää aina 8)
Jotain piristystä tällekin foorumille, ei aina jaksa puhua ahtopaineista ja kiertokangista...puhutaan välillä tytöistä 8)
Viimeksi muokannut moonlight-tuning, Ma Touko 22, 2006 09:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Vastaa Viestiin