Mutta jos miettii esim. 2004-2005 vuosina myytyjä Aeroita, niin onhan niissä jonkun verran eroja Vectoreihin ja muihin.
Sisustan kaksivärisiä koko-nahkoja ei tainnu saada niinä vuosina Vectoreihin? Tai ainakaan niitä ei juuri ikinä näy.
Kaikissa tuntuu olevan ne ikävät kangas/nahkapenkit. Lähes kaikkiin aeroihin on onneksi valittu ne kaksiväriset nahat. Vaalea/mustat on varsinkin komeat
Eikä samaa etupuskuria ja Aeron vanteitakaan ole muissa näkynyt vai?
Itse ainaki nyt, kun käyttöautoa olen ensi kesänä lähdössä ulkomaille hakemaan, niin kyllä sen aeron tuon.
Vaikka eroja onkin vain ne penkit, softa ja puskuri, niin sekin riittää minulle. tekeväthän nekin hyvästä autosta entistä paremman. Ei se hintaero, nyt kuitenkaan niin valtava ole tämän ikäisissä.
Ja jos joku ei näistä varusteista tykkää, niin ajakoon minun puolestani sitten vaikka sillä 2.0t linearilla, kun se on hänen mielestään niin paljon parempi, kun aero on vaan ne yhdet penkit, kone, helmat ja vain huijaukseen tehty malli

Minua ei muiden mielipiteet juurikaan paina, itsellehhän se auto ostetaan sitä varten, että itse on tyytyväinen, eikä jotain foorumilla pätijää varten.