![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Opiaatteja kun joutuu kotitöistä ylirasituksen
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tyhmä kun olen
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Itse ajelin yhden kesän ilman korttia eikä kuume ainakaan laantunut, seuraavana kesänä kortti olikin jo sitten taskussa. (tosin nyt se on poliisilla eikä tietoa milloin saan takaisin)moilanen88 kirjoitti:Perkeleenmoinen moottoripyörä kuume,pitäskö se edes ensin kortti hommata ennenkuin haaveileekaan...
Kohta männät halki. Vilkkuva moottorivalo tarkoittaa että heti jalka pois kaasulta. Mahdollisia vikoja massamittari, di-kasetti, tukkeutunut katti.Mr_Who kirjoitti:Sitte topicin aiheeseen liittyen niin ei taida vielä säätölöissään saabi olla kun korkeilla kierroksilla toisinaan limputtaa moottorivikavaloa ja pätkäsee syötön.. kolomosvaihteella vejättäessä just enne rajotinta tekee tuon ja joskus kakkosvaihteellakin. Liekkö sitte laihalle vetelöö kun oireilee nuin. Noh, ei pie vejätellä nii pysyy kasassa..aeroks päivitin siis mutta jotain pikkuvikaa vielä tais jäähä.
Penkissä meinasin käyttää, siellä se kyllä varmaa selvii mistä kiikastaa.