Vaikutusta tehostaa jos on korkeus eroja tiessä esim mäkistä maastoa (no harvemmin 120 alueella) mutta voihan ajaa sitä 100:sta sitten hieman pidempään. No vielä lisuketta ettei joku näsäviisas heitä että samahan se on käyttää sitten paikallaan se 5000rpm mutta se ei ole sama kun kuormituksessa paikat lämpenee erilailla ja seoksetkin on hieman eritasolla. Tuossa karstan poisto ajossa voi vielä tehostaa sillä että pudottaa 100:een ja voimakas kiihdytys 120:iin pitoon siihen vähäks aikaa ja sama sitten uusiksi... jäähdyttely ajo kannataa tehdä huolella ja varsinkin turbon kanssa parin minuutin jäähdyttely paikallaan vielä tuon jäähdyttely/ lämmön tasaamis ajon jälkeen.
Juu ymmärrän: ilonpilaaja, ei edes tuolla tekosyyllä saa kurhauttaa mittaria tappiin

V-M