K-Jetronic Kat CO ja HC arvot pielessä
Re: K-Jetronic Kat CO ja HC arvot pielessä
Lienee perus K-jetin ominaisuus että alkaa käymään vanhemmiten laihemmalla mekaanisten osien ikääntyessä, katillisessa sen säätäminen voi olla hieman hankalampaa. Toisaalta se lambdasäätökin on kyllä niin primitiivinen että voi ihan hyvin tehtaalta käydäkkin tuollaista väliä, myös Lucas vähän uudemmissa satkuissa on samantyyppinen että seos pääsee käymään varsin laihalla aina säätösyklin aikana. Käytännössä tämä laihin piste on jotain hieman yli 15 AFR joten sen vaikutus näkyy lähinnä aaltoilevana tyhjäkäyntinä. Jonkun legendan mukaan noissa 900i8kat autoissa ei ole kierroslukumittaria tehtaalta sen takia edes ollutkaan ettei tulisi käyttäjävalituksia humpaavasta tyhjäkäynnistä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com