Lämmöt hukassa lämmityslaitteesta!
Re: Lämmöt hukassa lämmityslaitteesta!
Eri paneeli, irtoaa kyllä kampeamalla molemmat 

Vika voi olla myös ulkolämpötila-anturissa, mitä lämpötilaa näyttö näyttää.
Mikäli anturi näyttäisi vaikkapa 45 plussaa niin heti kun laitat maksimilta seuraavalle asteelle niin silloin tulee kylmää.
Aikoinaan Cromassa oli tuollainen vika, joka johtui huonosta kontaktista ulkolämpöanturissa.
Mikäli anturi näyttäisi vaikkapa 45 plussaa niin heti kun laitat maksimilta seuraavalle asteelle niin silloin tulee kylmää.
Aikoinaan Cromassa oli tuollainen vika, joka johtui huonosta kontaktista ulkolämpöanturissa.
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
-
- "Tuplakaasari"
- Viesti:
Jeps, eikun kampeamaanj0ne kirjoitti:Eri paneeli, irtoaa kyllä kampeamalla molemmat

Tänään teinkalibroinnin uudestaan ja meni helposti päälle ja näytössä puhdas nolla. Ainoa mitä jäin ihmettelemään on se, että miten voi ohjelmoida paneeliiin esiasetuksia, esim. nyt menee aina peilinlämmittimet päälle, vaikka olen tehnyt kalibroinnin ne päällä tai ei päällä, mutta aina kun laittaa ilmastoinnin AUTO napista päälle, pasahtaa myös peilinlämmittimet päälle. Ja mites laitetaan esiasetus siten, että kun auton käynnistän, niin ilmastointi olisi automaattisesti AUTO asennossa?? Nytkin tein kalibroinnin siten, että ilmastointi oli AUTO asennossa, peilinlämmittimet pois päältä, mutta kun auton käynnistää, ilmastointi ei ole AUTO asennossa, ja kun sen laittaa AUTO, peilinlämmittimet tulee päälle

Ulkolämpötilan mittari näyttäisi olevan järjissään, eli lukemat ovat lähelle totta!
Aiemmin paneeli oli sellainen että käynnistyksen jälkeen ilmastointi oli AUTO asennossa (ja ne hel... peilinlämmittimet päällä) mutta nyt kun olen rassanut sitä, niin tuo AUTO asento katosi jonnekin...

Kalibrointi ei muuta ilmastoinnin käynnistysasetuksia vaan tarkistaa järjestelmän, etsii vikoja ja mm. asemoi askelmoottorit uudelleen.
Olet itse ohjelmoinut käynnistysasetukset niitä oikean reunan ylintä ja alinta painamalla.
Voit poistaa ohjelmoinnin painamalla AUTO ja OFF.
Ohjekirjassa olisi nämäkin kerrottu http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... ointi.html
Olet itse ohjelmoinut käynnistysasetukset niitä oikean reunan ylintä ja alinta painamalla.
Ohjekirjassa olisi nämäkin kerrottu http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... ointi.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Tuplakaasari"
- Viesti:
Kiitos taas kerran avuista, niinhän ne asiat yleensä ohjekirjassa kerrotaan, jos olisi sellainenjus kirjoitti:Kalibrointi ei muuta ilmastoinnin käynnistysasetuksia vaan tarkistaa järjestelmän, etsii vikoja ja mm. asemoi askelmoottorit uudelleen.