Jokatapauksessa taitaa olla niin, että satkun loota antautuu ennenkuin tuo 228mm kytkin alkaa luistamaan.
Speedpartsin hiilikuitukytkimestä käytännön kokemusta
2.3 vauhtipyörä on itseasiassa kevyempi kuin 2.0 (että kiertäisi paremmin, syynä 2.3-koneen pitkäiskuisuus). Kyllä se järeämpi levy taitaa olla syypää siihen synkrojen kärsimiseen.
Jokatapauksessa taitaa olla niin, että satkun loota antautuu ennenkuin tuo 228mm kytkin alkaa luistamaan.
Jokatapauksessa taitaa olla niin, että satkun loota antautuu ennenkuin tuo 228mm kytkin alkaa luistamaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: kytkin vaihtoon...
mikkoimp kirjoitti: aina se sintterikin tahtoo vinkaista kun liikkeelle lähtee.. ei taida tuo hiilari vatää paikkoja kieroonkaan niin helpolla.
pitääkö se?
Juu, mutta nyt ei ole ihan pikku vinkaisuista kiinni...
#1730
500whp.net member
500whp.net member