Speedpartsin hiilikuitukytkimestä käytännön kokemusta

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

2.3 vauhtipyörä on itseasiassa kevyempi kuin 2.0 (että kiertäisi paremmin, syynä 2.3-koneen pitkäiskuisuus). Kyllä se järeämpi levy taitaa olla syypää siihen synkrojen kärsimiseen.

Jokatapauksessa taitaa olla niin, että satkun loota antautuu ennenkuin tuo 228mm kytkin alkaa luistamaan. :roll:
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

jcarlson kirjoitti:
Jokatapauksessa taitaa olla niin, että satkun loota antautuu ennenkuin tuo 228mm kytkin alkaa luistamaan. :roll:
Ihan varmasti, jos väännätetään keskikierroksilla taikka rytkäytetään kytkimellä...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: kytkin vaihtoon...

Viesti Kirjoittaja Vigge »

mikkoimp kirjoitti: aina se sintterikin tahtoo vinkaista kun liikkeelle lähtee.. ei taida tuo hiilari vatää paikkoja kieroonkaan niin helpolla.
pitääkö se?

Juu, mutta nyt ei ole ihan pikku vinkaisuista kiinni...
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin