Satkuun 17x8 vanteet?
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.
En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
No väittäisin että 205/50/16 ja 16x7" ET35 on aika maksimin rajoilla. Kuten sanottua, olen itse saanut pari kertaa raapaisemaan takalokariin eikä sisäpuolellekaan juuri tilaa jää. Kumin muoto tietysti voi antaa vähän anteeksi.TurboJanne kirjoitti:Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.
En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Mulla oli OG900:ssa jamexin madallussarja ja 7x17 ET35 215/45 pyörät eikä ottanu kiinniTurboJanne kirjoitti:Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.
En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Ajelin muuten joskus Jaguar X-typellä, johon oli pultattu tehtaan "hovivirittäjä" Ardenin helmasarja, madallussarja, vanteet+niille sopivat kumit ja lastukin oli. En edes ajellut mitenkään kovaa niin sain eturenkaat raapimaan kaariin useammassa paikassa. Kun sitten pysähdyin niin huomasin että etulokarissa joku terävä reuna mikä suorastaan leikkaa eturenkaan reunaa.
Suorastaan vaarallista, mutta kyllä oli leimat ja kaikki saatu. Vannekoko oli muuten 19" ja kumitkin jotain kohtuu älytöntä.
Auto oli kyllä komia, mut eihän se mihkään kulkenut, tuntuu että lastu vei siitä kaiken alaväännön (vaikka 3l kone). Noh menipäs off-topiciksi...
http://www.arden.de/typo3temp/eeccad47da.jpg
Suorastaan vaarallista, mutta kyllä oli leimat ja kaikki saatu. Vannekoko oli muuten 19" ja kumitkin jotain kohtuu älytöntä.
Auto oli kyllä komia, mut eihän se mihkään kulkenut, tuntuu että lastu vei siitä kaiken alaväännön (vaikka 3l kone). Noh menipäs off-topiciksi...
http://www.arden.de/typo3temp/eeccad47da.jpg
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Jep tämän verran voi vielä pelivaraa olla. Yhtään isompaan rengas/vannekokoon en kyllä lähtisi. Nuokin Saabin omat 16" vanteet on vähän kyseenalaisia, offset on sen verran pieni että raapii kyllä kiinni varsinkin takana, ja edessä vaatii levikekaaret että on lailliset...NG900T kirjoitti:Mulla oli OG900:ssa jamexin madallussarja ja 7x17 ET35 215/45 pyörät eikä ottanu kiinni
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Ei itsellä ainakaan raavi mihinkään. Tai en ainakaan ole huomannut
Ja nimenomaan 7" et35 ja kumit 215/40 ilman spacereita.

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku