Satkuun 17x8 vanteet?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
turbox
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: Ti Syys 14, 2004 14:55
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja turbox »

olis ollu tiedossa hienot vanteet satkuun mutta ei sitten vissiin sovikaan..
niin ja jos en maininnu ni kaasuiskarit alla ja 20mm madallussarja..
Skoda Octavia -10 , Porsche 911 -72
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.

En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

TurboJanne kirjoitti:Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.

En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
No väittäisin että 205/50/16 ja 16x7" ET35 on aika maksimin rajoilla. Kuten sanottua, olen itse saanut pari kertaa raapaisemaan takalokariin eikä sisäpuolellekaan juuri tilaa jää. Kumin muoto tietysti voi antaa vähän anteeksi.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

TurboJanne kirjoitti:Mikä mahtaa olla "äärimmäisin" rengas/vanne -yhdistelmä, joka menee OG900:aan? Ehtoina on, että autossa on madallussarja, eikä saa missään tilanteessa raapia kaariin tai mihinkään muuhunkaan.

En lähde veikkailemaan mitä jossain kovavauhtisessa mutkassa tapahtuu, jos alkaa rengas laahaamaan koria vasten!
Mulla oli OG900:ssa jamexin madallussarja ja 7x17 ET35 215/45 pyörät eikä ottanu kiinni
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Ajelin muuten joskus Jaguar X-typellä, johon oli pultattu tehtaan "hovivirittäjä" Ardenin helmasarja, madallussarja, vanteet+niille sopivat kumit ja lastukin oli. En edes ajellut mitenkään kovaa niin sain eturenkaat raapimaan kaariin useammassa paikassa. Kun sitten pysähdyin niin huomasin että etulokarissa joku terävä reuna mikä suorastaan leikkaa eturenkaan reunaa.

Suorastaan vaarallista, mutta kyllä oli leimat ja kaikki saatu. Vannekoko oli muuten 19" ja kumitkin jotain kohtuu älytöntä.

Auto oli kyllä komia, mut eihän se mihkään kulkenut, tuntuu että lastu vei siitä kaiken alaväännön (vaikka 3l kone). Noh menipäs off-topiciksi...

http://www.arden.de/typo3temp/eeccad47da.jpg
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

NG900T kirjoitti:Mulla oli OG900:ssa jamexin madallussarja ja 7x17 ET35 215/45 pyörät eikä ottanu kiinni
Jep tämän verran voi vielä pelivaraa olla. Yhtään isompaan rengas/vannekokoon en kyllä lähtisi. Nuokin Saabin omat 16" vanteet on vähän kyseenalaisia, offset on sen verran pieni että raapii kyllä kiinni varsinkin takana, ja edessä vaatii levikekaaret että on lailliset...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Ei itsellä ainakaan raavi mihinkään. Tai en ainakaan ole huomannut :oops: Ja nimenomaan 7" et35 ja kumit 215/40 ilman spacereita.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Olisiko Makella lisää kuvia tuosta Saabbaasta Airflow-sarjan kanssa?
Siis signeeraukseen linkitetyn kuvan lisäksi.
Vastaa Viestiin