
https://lh3.googleusercontent.com/-jaCi ... 520002.jpg
http://www.pro-carservice.com/index.php ... aab-90-85/
Arvasin että loukkaan kyllä muutaman tunteita tuolla kommentillaUitukki kirjoitti:Haist iteRattivaihde kirjoitti:mutta pystykeulainen kaksiovinen ysisatanen ei kyllä ole kovin kaunis auto.
http://www.aijaa.com/MTMQuo
Tunnistan itseni tuosta kuvauksesta. Tosin harrasteautoksi huolisin kyllä nopan oikein mieluusti. Opiskelijalla ja kerrostaloasujalla vaan vähän rajoittaa autojen harrastamista toi lompakon anoreksia ja säilytys- ja värkkäystilojen puute. Käyttöpeliksi tosin en haluaisi noppaa enkä sen kummemmin kaasarisatkuakaan enää.Jimo kirjoitti:Noppa ei tosiaan houkuta edes saabisteja. Sen mitä olen foorumia lukenut, niin päällimmäisenä mieleen on jäänyt moitteet ulkonäöstä, vähäisestä varustelusta, kaksiovisuudesta ja ruiskun & turbon puutteesta.
Näihän se menee valitettavastiJimo kirjoitti:vmt, kärkkäinen... lompakon ohuus ja säilytystilojen puutehan ne on merkittävimmät rajoitteet. Sitten kun on vain yksi auto, niin pakkohan siltä on vaatia edes jonkinlaista käyttöautomaisuutta. Kuka vaatii mitäkin. Itse teen sellaisen kompromissin, että ajan '83 kaasarisatkulla. Se käy tavallaan harrastuksesta, niin on yhdessä paketissa parhaimmillaan kolme autoa: käyttö-, projekti- ja harrasteauto.
Juuri näin se on itselläkin. Jos olisi katollista säilytystilaa niin ostaisin uudemman auton käyttikseksi ja nykyisen jättäisin kesäkäyttöön. Katotonta tilaa mulla kyllä olis vajaa 5 hehtaaria mutta mielestäni satkuni pysyy paremmassa kuosissa kun sillä ajaa ympäri vuoden kuin pitämällä seisonnassa taivasalla.Jimo kirjoitti:...on yhdessä paketissa parhaimmillaan kolme autoa: käyttö-, projekti- ja harrasteauto.