no jos työkalut käsissä pysyy nin ei suutinten irtiotto oo mikään ameriikantemppu...
ite tossa syssymmällä vaihdoin suuttimet ihan WISin ojjeilla ja täälläkin oli. jossain notain vinkkiä...
lämmin tila jostain ja WISin avustuksella etiäpäin!
säästyneillä rahoilla ostat sitten viinaa,its...autolle siis...
Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
Re: Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Re: Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
Jos vähänkin osaa ja viitsii, niin on tehtävissä itse. Itse korjautin työtoverilla firman tallissa töiden jälkeen.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Re: Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
Juu kyllä noi saan helposti irti ja takaisin, tulikin jo vilkastua wissistä mitenkä menee. Mietin vain tota puhdistusta kun porukalla näyttänyt olevan kaikennäköisiä "penkkejä" joita käyttävät ja jos sais samalla tietoa virtaus määristä sekä suihkun muodosta vai onko tälläset mietteet turhaa hifistelyä?
Re: Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
äääää...mitä turhaan tollasia...irti,puhtaaks ja takas...lämmin tila on aika ehdoton...kylmällä kelillä etanoli sormissa on jotain ihanaa
vinkkinä vielä,älä turhaan turaa irti niitä polttoainelinjaston putkia itse suutintukista,se taipuu kyllä ja antaa käännellä,tukkia niin että suuttimet saa irti...
niissä on nimittäin ne vittumaiset liittimet,jotka hajoavat/käyvät varmasti vuotamaan jos niitä irti käy ronklaamaan...
niin ja huolellinen puhdistus siitä,suutinten ympäriltä,ettei moskaa tipu koneeseen sitten kun suuttimet pois...

vinkkinä vielä,älä turhaan turaa irti niitä polttoainelinjaston putkia itse suutintukista,se taipuu kyllä ja antaa käännellä,tukkia niin että suuttimet saa irti...
niissä on nimittäin ne vittumaiset liittimet,jotka hajoavat/käyvät varmasti vuotamaan jos niitä irti käy ronklaamaan...
niin ja huolellinen puhdistus siitä,suutinten ympäriltä,ettei moskaa tipu koneeseen sitten kun suuttimet pois...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Mifiä roppakaupalla kylmäkäynnistyksessä, Di-kasetti?
No pääsiäisen aikana tuli ilmeisesti ajettua vika ulos autosta. Täyskaasu kiihdytyksestä auto tuuppas öljyä pihalle täyttöaukosta sekä lopetti käymisen siinä sitten useamman kilsan vapaalla rullatua toteamaan että matka ei jatku omin voimin eli köyden perässä pois motarilta.
Tässä sen verran kerenny kattoon että öljyä jäi alarajaan asti eli tuskin tullut isompia laakerivauriota sekä nelospytty (tulpanreiästä katottuna) ja sen tulppa aivan öljystä märkä . Olisiko hyvä veikkaus että nelosesta mennyt mäntä tai renkaat
Yritetään kurkata endoskopilla alustavaa arviota kun saan auton tallille viikon aikana, sekä nypätä hattu pois jos ei tule endoskoopilla kattoessa katastrofia vastaan.
Että tällästä tällä kertaa.
Tässä sen verran kerenny kattoon että öljyä jäi alarajaan asti eli tuskin tullut isompia laakerivauriota sekä nelospytty (tulpanreiästä katottuna) ja sen tulppa aivan öljystä märkä . Olisiko hyvä veikkaus että nelosesta mennyt mäntä tai renkaat

Että tällästä tällä kertaa.