Omassa oli öljypumpun o-rengas kolmena kappaleena, pikkasen lotras öljyä kentälle. :)
-Sami
Öljyt pihalle
Re: Öljyt pihalle
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Öljyt pihalle
tuo kannattanee ehdottomasti uusia torx-ruuvien kiristyksen yhteydessä...joku täällä joskus ilmoiteli, ettei sitä uusinut vaikka oli kiristellyt torxit kampuran hihnapyörästä..tulos voi sis olla tuo 

Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Öljyt pihalle
Öljypumpun O-renkaan vuotohan ei kyllä liity mitenkään suoraan hihnapyörän irroitukseen ja takaisinasennukseen. Toki sen kyllä uusii pienellä vaivalla, kun hihnapyörä on jo irti.mienkoiv kirjoitti:tuo kannattanee ehdottomasti uusia torx-ruuvien kiristyksen yhteydessä...joku täällä joskus ilmoiteli, ettei sitä uusinut vaikka oli kiristellyt torxit kampuran hihnapyörästä..tulos voi sis olla tuo
Re: Öljyt pihalle
no tuota just tarkotinraimsshi kirjoitti:Öljypumpun O-renkaan vuotohan ei kyllä liity mitenkään suoraan hihnapyörän irroitukseen ja takaisinasennukseen. Toki sen kyllä uusii pienellä vaivalla, kun hihnapyörä on jo irti.mienkoiv kirjoitti:tuo kannattanee ehdottomasti uusia torx-ruuvien kiristyksen yhteydessä...joku täällä joskus ilmoiteli, ettei sitä uusinut vaikka oli kiristellyt torxit kampuran hihnapyörästä..tulos voi sis olla tuo

Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179