9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Hauskannäköiset nuo mustat silmäkulmat, mukava nähdä vaihteeksi viirun projekti-topic. Punainen ei ole ehkä yleisin väri femmassa, muttei ehdottomasti huono!
Tästä saa kyllä inspiraatiota omaan käyttikseen.
Tästä saa kyllä inspiraatiota omaan käyttikseen.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Mikä DRL-sarja on kyseessä?pvdriver kirjoitti: Puuttuvien sumuvalojen paikalle tilasin Ebaysta päiväajovalosarjan, ja on muuten E-hyväksytty.
Muoviset peitelevyt pois ja alumiinista kiinnitysadapterit vakiosumuvalojen kiinnityksiin:
Tämä näytti aika samalta?:
http://www.ebay.com/itm/2x-High-Power-R ... c1&vxp=mtr
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Ihan samalta näyttää, en nyt sitä just samaa löytänyt mitä minä ostin mutta samoja paskojahan nuo on eri paketissa...
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
http://www.ebay.com/itm/Tageslicht-M-te ... 1063422407
Tällaiset löysin itse pienellä googlettelulla. (tosin ei ainakaan suorilta lähetä suomeen) Samalla löytyi myös tällainen sivusto: http://www.mtech-xenon.com/universal-li ... 54304.html
Tällaiset löysin itse pienellä googlettelulla. (tosin ei ainakaan suorilta lähetä suomeen) Samalla löytyi myös tällainen sivusto: http://www.mtech-xenon.com/universal-li ... 54304.html
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Oot näköjään jo myyntiinkin tän laittanu?
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
ainahan kaikki on myytävänä
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Vaihdoitko nuo tilaamasi kampuran runkolaakerit niin, että lohko oli paikoillaan konehuoneessa?
Tuosta hommasta on tullut lueskeltua ristiriitaista tietoa.
Toiset sanoo, ettei onnistu mitenkään, triggeripyörä kanittaa. Kuulemma päittäislaakerit poistamalla taas saa tarvittavan tilan, ettei kanita.
Vai onko laakerit vielä hyllyssä
Ps. Punaiset femmat on niitä parhaita
Tuosta hommasta on tullut lueskeltua ristiriitaista tietoa.
Toiset sanoo, ettei onnistu mitenkään, triggeripyörä kanittaa. Kuulemma päittäislaakerit poistamalla taas saa tarvittavan tilan, ettei kanita.
Vai onko laakerit vielä hyllyssä
Ps. Punaiset femmat on niitä parhaita
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Onnistuu kone paikoillaan. Ahtaalle menee yhden laakerikannen irrotus, mutta mahtuu tosiaan pois kunhan ensin irrottaa päittäislaakerin.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
suorsa kerkesi vastata puolestani, uudet liuskat on paikoillaan. itsekin tykkään väristä joka erottuu jollaintavalla massasta vaikka harvoinpa käytetyissä on varaa valita...
tällä moottorilla (autolla) ajettu nyt pari tuhatta kilometriä ja seuraavana ostoslistalla polttoainesuodatin ja jossain vaiheessa täytyy investoida ksenonipolttimoon, sammuilee välillä...
tällä moottorilla (autolla) ajettu nyt pari tuhatta kilometriä ja seuraavana ostoslistalla polttoainesuodatin ja jossain vaiheessa täytyy investoida ksenonipolttimoon, sammuilee välillä...
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Kiitti infosta suorsa ja pvdriver, vanhemman femman koneen elvytys sai taas uutta puhtia
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1105
- Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
- Paikkakunta: Kajaani
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Pakko on sanoa että tuon korin femma on minusta vaan ihan saatanan hieno,värikin natsaa
Joku kipotin.
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Tämäpä mielenkiintoinen projekti, moni työvaihe näyttää kovin tutulta. Kiva nähdä Dame Ednoja muukinvärisenä kuin hopeana ja mustana. Ja hyvinkirjoitettu ja kuvat a-luokkaa myös.
9-5 2.0 kevytaero TD04-15 -00
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Illan kuluksi lueskentelin tätä topiccia ja nyt täytyy sanoa että parhaimman/kauneumman näköinen viirusilmäfemma mitä olen nähnyt. Väri sopii täydellisesti ja eritoten nuo ylemmät kromiviirut tummaksi/mataksi niin avot! Ai että!
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
Ihan hieno, mutta olis hienompi jos kaikki kromit olis mustattu. Tai sitten Hirschin mattakromirinkulat tilalle.
Re: 9⁵ | 2008 | *RödaTroll* | BioPower- Talvikulkine projekti
^no näinhän se oli tarkoituskin tehdä mutta purkillinen maalia ei riittänyt enempään... Olkoon nyt noin ettei ole samanlainen kuin muilla...
Viimemmäksi maalasin kilven alapuoliset poikkirivat myös mustiksi ja vahasin auton helpottamaan talvikunnossapitoa.
Tässähän ei ollut alunperin ollenkaan vahvistinta jalkatilassa mutta tulipa sellainenkin asennettua vanhemmasta femmasta johtosarjoineen nelikanavaisen linjamuuntimen välityksellä. Tämä sitä varten että sain samalla subwooferille linjalähdöt peräkonttiin vedettäviksi. Herätevirran kanssa sai pähkäillään kunnes huomasin soittimen noin minuutin viiveen jonka jälkeen vasta katkaisee herättäen ja vahvistimet sammuvat. Samaten ovien tai takaluukun avaaminen saa tuon herättäen heräämään.
Viikonloppuna tuli autolla käytyä noin 750:n kilometrin reissu keskikulutukseksi 10,6, eikä Pohjois-karjalan perukoilla aina ihan rajoitusten sisässä pysytty. Kuopion moottoritiellä puolestaan joku Opel-henkinen merkkitoveri (ng9-3) yritti saada kilvanajosta aikaiseksi...
Xenonipolttimoon pitäs joskus raskia investoida, auton re-start on tähän asti saanut toimimaan.
Viimemmäksi maalasin kilven alapuoliset poikkirivat myös mustiksi ja vahasin auton helpottamaan talvikunnossapitoa.
Tässähän ei ollut alunperin ollenkaan vahvistinta jalkatilassa mutta tulipa sellainenkin asennettua vanhemmasta femmasta johtosarjoineen nelikanavaisen linjamuuntimen välityksellä. Tämä sitä varten että sain samalla subwooferille linjalähdöt peräkonttiin vedettäviksi. Herätevirran kanssa sai pähkäillään kunnes huomasin soittimen noin minuutin viiveen jonka jälkeen vasta katkaisee herättäen ja vahvistimet sammuvat. Samaten ovien tai takaluukun avaaminen saa tuon herättäen heräämään.
Viikonloppuna tuli autolla käytyä noin 750:n kilometrin reissu keskikulutukseksi 10,6, eikä Pohjois-karjalan perukoilla aina ihan rajoitusten sisässä pysytty. Kuopion moottoritiellä puolestaan joku Opel-henkinen merkkitoveri (ng9-3) yritti saada kilvanajosta aikaiseksi...
Xenonipolttimoon pitäs joskus raskia investoida, auton re-start on tähän asti saanut toimimaan.