Nope, meillä on "lohkari" ja sisäpistoke.
Eipä ole tuota Eberiä tullut asennettua jälkikäteen, kun on lämmityspistoke käytössä ja maksaa siitä "vuokraa" joka kuukausi.
Aiemmin kun työsuhde-Volvoissa oli polttoainetoimisia lämmittimiä, oli akku koko ajan tyhjä kovilla pakkasilla. Kerran ajoin V70 Classicilla mökille ja soitin siitä samalla Volvo-On-Calliin. Sanoivat, että autolla pitäisi ajaa pidempiä matkoja kuin vain 13 km työmatka, jotta akku latautuisi.
Ajoin mökille 17 asteen pakkasessa noin 170 km, ja seuraavana päivänä piti lähteä käymään lähimmässä kaupassa 22 km päässä. Auton polttoainetoiminen lämmitin ei lähtenyt käyntiin. Taas soitto Volvo-On-Calliin:
Minä: "Tuli eilen ajettua 170 km tänne mökille, joten eikös tuon akun olisi pitänyt latautua sen aikana?"
Volvo-On-Call palvelu: "No ei kai se tuollaisessa pakkasessa lataudu, vaikka ajaisi 400 km".
Se siitä polttoainetoimisesta lämmittimestä sitten. Eli sama laittaako lohkarin piuhan pistokkeeseen vai akkulaturin, jotta saa polttoainetoimisen lämmittimen toimimaan