![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eikö classicissa ole tosiaan abseja kun aikoinaan isäukon vm.-93 2.1:ssä ne oli vakiona (rekisteröity 11/92)?
Menit sitten tommosen patalaiskan vaparin ostamaan turbon sijasta etkä päästäny minua parantamaan Aero-kuumetta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
No ei ainakaan -89 ollutSuabisti kirjoitti:Eikö noissa 16-tappisissa ruiskuissa ollut kaikissa k-lukko vakio varusteena, kun jopa -85 900i:ssä on minulla
Eipä ole abseja ei, oli itsellekin aikamoinen yllätys. Puuttunevat siis tuon verohelpotuksen poistumisen takia, kuten joku mainitsikin. Mun auto on rekisteröity syksyllä -93 ja on näitä väärällä puolella itämerta tehtyjä autoja.Maikki kirjoitti:Vm.-91 tai -92 lähtien on vaihdekepin nivelet/pallot teflonpäällysteiset niin vaihteet menee päälle paaljon paremmin kuin näissä vanhemmissa![]()
Eikö classicissa ole tosiaan abseja kun aikoinaan isäukon vm.-93 2.1:ssä ne oli vakiona (rekisteröity 11/92)?
Menit sitten tommosen patalaiskan vaparin ostamaan turbon sijasta etkä päästäny minua parantamaan Aero-kuumetta
Itsellä on ollut kolmessa keskuslukkosaabissa ongelmana juuri tuo elektroniikka boksi. Mertmin ohjeilla, eli tinaamalla tai korvaamalla foliot johtimella vois saada toimimaan.Kyllä siellä menee ne kumipalkeet oviin. eli keskuslukko on todennäköisesti olemassa, mutta ei toimi.
Kiitoksia vain ja toivotaan juu ettei tule ongelmia. Käytin autoa juuri huollossa aamulla ja ajettavuus parani aika roimasti. Aurauskulmat olivat päin p**settä, muistaakseni toisella puolella +5,5 astetta ja toisella puolella ok +0,5 astetta. Nyt on kohdillaan ja kulkee hienosti.Saab900i kirjoitti:Onnea ja toivottavasti ei tule isompia ongelmia... Oliko paha hinta? Yksityiseltä vai liikkeestä?