Merkki vaihtui......

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
9000T CD
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Halvalla ja halvalla. Äsken mulle tarjottiin -96vm 1.8 farkkugolffia jolla on ajettu 220tkm kolmella tonnilla. Sitten olis jo vaihtanu mun tonnariin, mut kun aikani siinä kattelin sitä vw tekelettä niin jätin sen sikseen.
Ei MINKÄÄN näköisiä lisävarusteita (onko keskuslukitus ja ohjaustehostin joku lisävaruste ), pieni ku mikä. Vertaisin sisätiloja johonkin astraan..ei ei ei. Jos pitää farmarilla ajella niin pitäähän sen nyt olla edes auton kokoinen, jonne mahtuu sisälle tilavasti.
Tietysti bisnesmielessä, mut ei tulis jäämään mun pihalle se kärry.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Viltzu
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

no meikäläinen ei onneksi vielä ole merkkiä vaihtamassa mutta tuossa saa nyt jonkin aikaa pörrätä toyota pihassa kunnes saan 900:seni kondikseen sitten saa toyota kyytiä..

halvalla kun sedältä sain niin oli vaan pakko toi ottaa onhan se nyt sentään ratakiree 1.6 twincämmi 8) eikä ole pahemmin kilometrejekään eikä ruostettakaan oikeastaan yhtään IHME ja kumma sinänsä.
Tossa on muuten yllättävän isot sisätilat ja takapaksissakin on enemmän tilaa kun omassa 4d 900:sessa 8O
9-5 Aero -00 Wagon
9000T CD
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Viltzu kirjoitti:no meikäläinen ei onneksi vielä ole merkkiä vaihtamassa mutta tuossa saa nyt jonkin aikaa pörrätä toyota pihassa kunnes saan 900:seni kondikseen sitten saa toyota kyytiä..

halvalla kun sedältä sain niin oli vaan pakko toi ottaa onhan se nyt sentään ratakiree 1.6 twincämmi 8) eikä ole pahemmin kilometrejekään eikä ruostettakaan oikeastaan yhtään IHME ja kumma sinänsä.
Tossa on muuten yllättävän isot sisätilat ja takapaksissakin on enemmän tilaa kun omassa 4d 900:sessa 8O

Älä edes ääneen sano ylistyslauseita riisikupeista täällä :)
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Vastaa Viestiin