Mistä halvalla verhoilut?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Coltti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Coltti »

No jos tutun kautta saa, niin ei sitä varmaan paljoo verhoilija voitolle jää tuolla hinnalla...
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Tonppa
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Haikara kirjoitti: Koko hoidon hinnaksi tuli yhteensä 285EUR, siis penkkeineen päivineen, kun myyjäliike hyvitti hiukan vanhoista plyysipenkeistä.
Liikehän oli Osatuonti Felke Oy Jyväskylästä.
Siis hetkonen: Suomalaisessa liikkeessä sait koko setin töineen päivineen alle 300 euron (sis. asennukset, materiaalit pelit ja vehkeet= koko paketti)?

Jos näin on niin johan valaa uskoa, nimittäin siihen että vois jopa harkita uudelleenverhoilua (olleten että se auto jostain vielä löytyisi :D ).
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Ei, vaan penkkisarja oli käytetty nahkasarja, jonka kunnostin edellämainituilla tuotteilla ja hyvä tuli.
Asennustyön ja penkkien pintojenhoidon tein itse. Penkkisarjalle jäi hintaa 250 EUR ja loput on tarvikkeita..
Tonppa
"Viggen"

Elikä elikä. Siis ostit tuon käytetyn nahkasarjan, jonka sitten itse asensit ja huolsit. Ja siis tuolle nahkasarjan ostolle tuli hintaa 250 euroa, ja loput tarvikkeet ja tarvittavat asennustyöt suoritit itse?

Oliko suuritöinenkin homma itse irrotella penkit ja tsydeemit, vai onnistuiko kutakuinkin muitta mutkitta?
Haikara
"Hirsch"

Kyllä, just näin.

Penkkien vaihtohan ei ole kummoinenkaan juttu. Oikeastaan ainoa hankaluus taitaa olla joissakin tapauksissa se, että penkit ovat kiinni torx-kantaisilla pulteilla.
Muutoin vaihtotyö sujuu keltä tahansa, kun etsii kaikki kiinnityspultit, jotka on varsinkin takana lattiamaton alla piilossa jne.
Tonppa
"Viggen"

Just just. Tämä on varsin lohdullista tietää. :P

Miten muuten mahtaa olla käytettyjen esim. nahkasarjojen saatavuustilanne noin yleensä, eli tarviiko niitä metsästää ankarastikin ja tyytyä siihen mitä sattuu saamaan, vai onko niitä suht helposti tarjolla alan liikkeissä?
Haikara
"Hirsch"

Penkkisarjoja ei aivan hirveästi ole liikkeellä, ainakaan minun kohdalle ei sattunut. Saatavuus riippuu, minkä värisen sarjan haluaa ja myös, mihin malliin penkit vaihdetaan. Esimerkiksi minun CS:ään ei käy CD:n penkkisarja ihan heittämällä takaistuimen osalta, sovittamalla varmaankin onnistuu.
Saabclubin ostetaan ja myydään palstalle kannattaa laittaa ostoilmoitus, tai seurata siellä myynnissä olevia sarjoja, tai hakea esim. varaosahaku.fi jonka kautta itse penkit löysin.
Tonppa
"Viggen"

Kiitos vinkeistä - eikähän näillä pääse etiäppäin, kunha se biili sattuu kohdalle ensin. :P
Haikara
"Hirsch"

Täällähän se olisi valmiina nahkapenkkeineen ja kaikkine helpyttimineen, jos kiinnostaa... 8O
Lisätiedot yv:nä
frenzy
"Aero"

Re: Mistä halvalla verhoilut?

Viesti Kirjoittaja frenzy »

TeePee kirjoitti:Eli olis tarkoitus saada 9000:n penkkeihin uusi nahkaverhoilu. Onko kellään tietoa missä sais teetettyä halvalla? Eli joku joka saattais suostua tekemään homman "pimeesti"? En millään viitsis viedä verhoiltavaksi mihinkään liikkeeseen koska lompakko kevenis aivan liikaa :?
kuulin että kaverin kaveri teetti opel tigraansa vaaleanruskean nahkasisustuksen. penkit,ovipahvit,takaluukku ym.. muistaakseni maksoi 600€ siitä en siitten tiedä tekeekö hän sitä muille samalla hinnalla..
Audi A6 -17
MB ML320 -07
Ex-93SS
TiDS -08 Ex-ng900SE T
soossi
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja soossi »

Hae jostain kirpputorilta tai vastaavasta jotkut nahkasohvat lähes ilmaiseksi!! Niistä saa hyvät nahat ja HALVALLA, mulla on kajakissa tommoset. Ite ompelin (pitää olla hyvä nahkurikone) ja h yvä tuli vaikka vähän kaljaa otinkin samalla. Jos ei osaa itse ommella kannattaa teettää omalla muijalla. Jos ei ole sitä omaa muijaakaan niin naapurista varmaan löytyy joku joka osaa.

-soossi-
Vastaa Viestiin