
Kuten edelläkin jo todettiin, kannattaa itse koeajaa ja tehdä sen jälkeen valinta laatikon suhteen.
Kuten siellä todettiin, niin bensaveekutosessa ja 2.0T nelivedoissa on tämä 6-vaihteinen kuminauha.petrisa kirjoitti:Täällä kuitenkin kiistellään siitä onko 6v automaatti hyvä vai. Oliko sitä saatavana bensakoneeseen? Vastauskin oli jo aiemmin, ettei saa!
Joo saa, muotoilin viestini huonosti, pahoittelut.AZP kirjoitti:Kuten siellä todettiin, niin bensaveekutosessa ja 2.0T nelivedoissa on tämä 6-vaihteinen kuminauha.petrisa kirjoitti:Täällä kuitenkin kiistellään siitä onko 6v automaatti hyvä vai. Oliko sitä saatavana bensakoneeseen? Vastauskin oli jo aiemmin, ettei saa!
Gnek kirjoitti:Ovatko nämä Aisin automaatit ns.oppivia laatikoita? Sopeutuuko tämä ajotapaan jollakin tavalla?
Itse olin nimittäin huomaavinani eron laatikon toiminnassa positiiviseen suuntaan edellisen omistajan jäljiltä nollausten ja akunkengän irroituksen jälkeen.
Tämä voisi siinä tapauksessa selittää nämä vaihetelevat kokemukset näiden kanssa.
EDIT: Tämä ei ole off-topic koska tieto saattaa auttaa keskustelun aloittajaa päätöksessään.
Jos ostaja käy kokeilemassa autoa jossa on sopeutuva laatikko, ja se vaihtaa päin p...tä edellisen omistajan ajotavan mukaan, ja tämä vaikuttaa kielteisesti auton ostopäätökseen VAIKKA tämä olisi hyvin helposti ratkaistavissa, on mielestäni asiasta syytä tietää.petrisa kirjoitti:Minulle riitti tämä inttäminen täällä Aisinin automaatista enkä viitsi vastata enää tuohon vaikka tiedän vastauksen yli 10 vuoden kokemuksella.
Kylmänä sahuuttaa pitkään. Samat oireet voi johtua toki monesta muustakin asiasta, mutta puristukset mittaamalla selviää. Lämmin kone starttaa ja toimii muutenkin normaalisti.zenga kirjoitti:Miten tuon huomaa/miten ilmenee?Metu kirjoitti:Suosittelisin aitoa biopoweria ettei vaan imuventtiilit ala falskaamaan. Imuventtiilit ovat vuotaneet useammassa vm. 2008 bensakoneessa, vuodon huomaa yleensä vain kylmästarttien yhteydessä. Tehoja saa etanolisoftalla 1.8t:sta noin 220hp. 1.8t:n ja 2.0t:n välillä ei taida olla merkittäviä eroa.
Hyvä havainto, multa jäi tuo kolmas postaus kokonaan huomiotta kun ei alkuperäisessä kysymyksessä ollut mitään mainintaa tekniikasta. Toivottavasti kommenteista on myöhemmin iloa jollekulle TTiD konetta harkitsevalle.petrisa kirjoitti:Aloittaja on jo hyvin alkuvaiheessa tätä keskustelua ilmoittanut olevansa kiinnostunut 2.0t koneesta.