Toisaalta olisi kyllä hienoa, kun saisi tallan pohjaan napista
Cruisen korjaus
Juu vähän liikaa tota viivettä tuntuu cruisessa olevan. Onneksi ketju pitää laittaa taas paikalleen, ettei turhaan tarvitse purkaa säädön takia
.
Toisaalta olisi kyllä hienoa, kun saisi tallan pohjaan napista
. Turvallisuuden kanssa voisi olla vähän toisin.
Toisaalta olisi kyllä hienoa, kun saisi tallan pohjaan napista
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Kuis on jengi tarkistellut cruisen alipaineletkuja?
Townsendin sivuilla sanottiin, että alipainepumpusta irti letku ja posket lommolla imemään. Jos liikkuu kaasu, on alipainepuoli ok.
Siellä puhuttiin kanssa jostain kangaspäällysteisistä alipaineletkuista. Onko mitään järkeä ostaa sellaista uudeksi letkuksi?
Jos ei, niin letkut ja sitten nuo kivat venat polkimissa.
Antakaas nyt rautalangasta väännettynä minulle ohjeet niiden polkimien kavereina olevien venojen säätöohjeet, kiitos kaunis.
Alkaa ilmat olla niin hienoja iltapäivisin, että on kiva väsäillä parkkiksella
Missä se cruisen boksi nyt on? Mä voisin kanssa Welleriä näyttää sille.
-Hessu-
Townsendin sivuilla sanottiin, että alipainepumpusta irti letku ja posket lommolla imemään. Jos liikkuu kaasu, on alipainepuoli ok.
Siellä puhuttiin kanssa jostain kangaspäällysteisistä alipaineletkuista. Onko mitään järkeä ostaa sellaista uudeksi letkuksi?
Jos ei, niin letkut ja sitten nuo kivat venat polkimissa.
Antakaas nyt rautalangasta väännettynä minulle ohjeet niiden polkimien kavereina olevien venojen säätöohjeet, kiitos kaunis.
Alkaa ilmat olla niin hienoja iltapäivisin, että on kiva väsäillä parkkiksella
Missä se cruisen boksi nyt on? Mä voisin kanssa Welleriä näyttää sille.
-Hessu-