Ei se runtu taida auttaa vaan normiajossa ehkäpä etupäässä tuo öljynvaihtoväli, eli sen maks kympin.
Mullakin nousi motivatio tuon oman 9-5:n suhteen kun näin sun ja tuon 9-5nordicin koneiden kuvat, eli iha ok kone saattaisi olla mutta aika altis likaantumaan = tarkka öljyistä jne.
Venttiilikoppa irti ja kone loistokunnossa
Mikä taika tuolla öljyllä on *muka* moottorin hyvinvoinnin kannalta?9-5T kirjoitti:öljynä lienee ollut Mobil rally formula?
Tuota kyseistä öljyä käytin entisessä kulkineessa 190tkm => 250tkm, mutta saabin turbokoneeseen en meinaa laittaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Itsekkin jo henkisesti valmistauduin koko koneen putsaamiseen, kun näin noi sinun mottisi kuvat. Tällä kummiskin jo ajettu yli 200tkm. Yllätys oli suuri, kun kone oli noinkin puhdas vaikka huohotus systeemille ei ole tehty mitään(eikä tehdä). Tästä lähinkin vaihdetaan öljyt vähintään 10tkm välein jollei useemminkin
. Tarkoitus myös seuraavassa öljyjen vaihdon yhteydessä ottaa öljypohja auki ja varmistaa tuo koneen puhtaus.

Saab 9-3 TTID Vector 2008
saitte sittenkin yllytettyä "puheillanne" munkin avamaan oma vena-koppa 
toistaiseksi ei huolenhäivää , reilu 140 000 ajettu , mutta kai noita ölkkejä vois vaihdella jatkossa kympin välein , 130 000 asti öljyn vaihdot huolto-ohjeen mukaisesti .

toistaiseksi ei huolenhäivää , reilu 140 000 ajettu , mutta kai noita ölkkejä vois vaihdella jatkossa kympin välein , 130 000 asti öljyn vaihdot huolto-ohjeen mukaisesti .
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839