peinu kirjoitti:Mulla on muuten omalla koneella kotona Ghostrider kokonaan sekä Getaway in stockholm 1-3. kokoluokkaa 200-800 megaa. Voin pistää jollain muotoa jakeluun jos löytyy hurjasti kiinnostusta.
No kyllä kiinnostaa!
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
peinu kirjoitti:Mulla on muuten omalla koneella kotona Ghostrider kokonaan sekä Getaway in stockholm 1-3. kokoluokkaa 200-800 megaa. Voin pistää jollain muotoa jakeluun jos löytyy hurjasti kiinnostusta.
Joo, kyllä meikäläistäkin nuo kiinnostaa. Ei kun jakoon vaan
joo, pitää pistää joku ftp-serveri ja oikeuksia sitten jossain vaiheessa yv:llä, ellei parempia ehdotuksia. Jos emäntä jatkaa mykkäkoulua niin aikaa on ainakin runsaasti...
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Bike-lehdessä oli jokin aika sitten (0.5-1.5v) juttu erilailla viritetyistä hayabusista. Yksi vakio, yksi perinteisin vaparin keinoin viritetty, ilokaasuilla varustettu sekä turbo. Busahan puskee jo vakiona yli puolitoistasataa konia. Turbo oli hulluin kaikista, antoi jotain 230 hv, lehdessä ollut dynokäyrä oli aika järjetön, ensin käyrä ~100hv:n kohdalla ja 500 kierrosta ylöspäin niin tehoa oli 200hv!!! Lienee jokseenkin kulmikas ajaa. Prätkillä myös ajettiin, turbosta testitiimi totesi että hengenvaarallinen eikä suostunut ajamaan kahta kierrosta enempää.
peinu kirjoitti:Mulla on muuten omalla koneella kotona Ghostrider kokonaan sekä Getaway in stockholm 1-3. kokoluokkaa 200-800 megaa. Voin pistää jollain muotoa jakeluun jos löytyy hurjasti kiinnostusta.
TOTTAKAI KIINNOSTAA!!! Kaikki GiS:t ja Ghostriderit vaan jakoon mitä ikinä löytyy.
Baas 009 kirjoitti: Busahan puskee jo vakiona yli puolitoistasataa konia. Turbo oli hulluin kaikista, antoi jotain 230 hv, lehdessä ollut dynokäyrä oli aika järjetön, ensin käyrä ~100hv:n kohdalla ja 500 kierrosta ylöspäin niin tehoa oli 200hv!!! Lienee jokseenkin kulmikas ajaa. Prätkillä myös ajettiin, turbosta testitiimi totesi että hengenvaarallinen eikä suostunut ajamaan kahta kierrosta enempää.
Itseasiassa Busassa on vakiona takanakilta sellaiset +160 heppaa. Ko. testissä turbobusasta mittasivat n.340hp kytkimeltä. NOS vehkeessä taisi olla 240 heppaa. Mcexpress Ruottinmaalla tekee turbosarjoja niihin. Joillain kiloin paineilla ne vetelee. Että sellaista!
Mistäs perseestä saan noihin videoleikkeisiin sopivan purkuohjelman? Koneella on jo kaikki maholliset ja sen vaan valittaa et sopivaa purkuohjelmaa ei voitu ladata....?!?
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....