Tuttu tunne itsellekkin. Jostain kuulin että johtuis hitsaamisessa syntyvien kaasujen hengittämisestä.gls kirjoitti:vähän kuin krapula, mitä enemmän hitsaa sitä huonommalta tuntuu aamulla..
Sähköä silmissä
Yksi kiva hommeli kanssa hitsaushommissa on tullut opittua. Kypärän pantaa ei kannata vetää kovinkaan tiukalle. Muutaman kerran olen ihmetellyt, miksi alkaa särkemään päätä? Setäni sitten vihjaisi ammattimiehen kokemuksellaan, että sulla on vaan kypärä liian tiukalla. Ensin aattelin, että sehän alkaa keljuilemaan. Mie en sitä oikein uskonut, mutta heti kun hölläsi vähän ruuvia, niin jopas olo parani 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Sitä hitsauskypärärän/maskin lasia kannattaa silloin tällöin uusia. Laseja saa eri kirkkauksia, jos tuntuu että peruslasit on liian tummia, niin ottaa pykälän vaaleamman. pölyjen pyyhkiminen lasien sisä- ja ulkopuolelta kuuluisi olla säännöllisiä toimenpiteitä. Niitä vaan ei kuitenkaan muista ja ihmettelee vaan, kuinka vaikeata on hitsata.Suppari kirjoitti:Autopellit (ainakin pinta sellaiset) oon tehny hefteillä.Mielummin poltan naaman ku oikoo maski päässä hullun tavalla vedettyjä pitkiä saumoja. Sammakoiks menee.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01