Riittävä suorituskyky?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Ikävä kyllä tuo 1001hp taisi jäädä haaveeksi, sillä tuotantomallissa tehoja on pudotettu, uusi ilmoitettu 978hp. :(
Olisiko tullut kestävyyden kanssa ongelmia, tai sitten tuo 1001hp on bruttoteho, 978hp pyöriltä.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Montakohan 1000heppasta saappia rakentas tolla yhen bugatin hinnalla??? Luulisin et enemmän kun yhen.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Tobbana kirjoitti:Ikävä kyllä tuo 1001hp taisi jäädä haaveeksi, sillä tuotantomallissa tehoja on pudotettu, uusi ilmoitettu 978hp. :(
Olisiko tullut kestävyyden kanssa ongelmia, tai sitten tuo 1001hp on bruttoteho, 978hp pyöriltä.

-Sami
OHO! Että menivät ja pudottivat 23 hv - taisi tulla 100% kestävä paketti, kun kestävyysongelma olikin tuossa em. hv-määrässä. Nyt kestää, mutta eihän tuo enää kulje niin lujaa... :lol: :lol:

SSAero
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Itse luin jostain autolehdestä, että eivät saaneet Bugattiin mistään tarpeeksi vahvaa vaihdelaatikkoa, joka olisi kestänyt sen maksimivääntömomentin. Noista protoautoista oli kuulemma poksahdellut laatikoita aika iloisesti.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin