Turbo Sensonic kirjoitti:
Toi on kyllä ihan totta

Mulla on sellainen periaate, että jos jonkun mun suosikkibändin levy on ilmestynyt kauppoihin, niin kyllä käyn ostamassa sen itselleni ihan kannatusmielessä, enkä polta sitä.
Kyllähän se v

tutta

s

, jos itse saisi elantonsa musiikista (onneksi se on tällä hetkellä vain harrastus) ja tulot vähentyisi sen takia, että joku polttelee levyjäsi ja levynmyynti vähenisi dramaattisesti. Jos haluaisi protestoida levyjen korkeita hintoja vastaan, niin vähittäiskauppiaat olisivat oikea "osoite", koska he näyttävät kahmaisevan suurimman osan 20€ hintaisen levyn hinnasta

Eipä sitä itse ainakaan viitsi kaikkea musiikkia ostaa, tulee niin laajalti kuunneltua. Tosin voishan sitä sitten monen mielestä jättää kuuntelematta
Kuitenkin suomalaisten bändien musaa ostan aitona levynä, ihan sen takia, että Suomen musamarkkinat on niin pienet ettei täällä musiikilla pahemmin rikastu, mutta noista aidoistakin levyistä teen heti kopiot. Autokäytössä noi poltetut levyt kestää max. 2kk kun ne pyörii milloin missäkin. Yleensä pelkääjän penkillä on n. 30 levyä pitkin penkkiä ja siitä saattavat sitten lennellä minne sattuu, ja nopeesti ne menee pilalle. Ei aitoja levyjä viitsi autossa pitää mukana
Miten muuten tollanen FM-adapteri, jolla sais ton MuVon kuulumaan autossakin. Äänenlaatu tosin saattaa vähän kärsiä, mutta ainakin saa pitää vakiosoittimen ja arkistoon mahtuu vähän muutakin kuin pari ceedeetä

En tosin tiedä onko MuVoon/Saabiin saatavana, mutta toi ois autossa niin hyvä, että tekis melkeen mieli ostaa Ipod
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=40381