Millä eroon talitinteistä?
-
- "Hirsch"

meillä hoituivat prkl stukat kahdella ilmakolla kasalla teroitettuja kuteja ja ansoilla=metalliverkkoa johol katkottu pieniä reikiä ja terotettu päät.
naapuri ei tykänny kun "joku" ampui sen seinään ilmakolla...
eipä oo stukia näkyny!
ja hommahan alkoi siitä että stukat tekivät päivittäisen iskun mustan saabin maalipinnalle

#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Täällähän kummaa porukkaa on.Ehdotellaan jumalauta ampumisia ja kaikenlaisia ansoja ja myrkkyjä.Itse jos tuollaista toimintaa näkisin niin kysymättä vetäisin turpaan.
Kato ihmisillä ei niinkään ole väliä mutta luonnolla/luontokappaleilla on.
Noita eläinten kiduttaja/tappajia on ennenkin opetettu tavoille.
Onneksi on taas lääkkeet otettu tältäkin päivältä niin ei tartte ruveta riehumaan.
Onneksi on taas lääkkeet otettu tältäkin päivältä niin ei tartte ruveta riehumaan.
Tervetuloa vaan jos kerran niin jurppii, osoite on Honkatie 9 ja Ylämylly.tomaatti kirjoitti:Täällähän kummaa porukkaa on.Ehdotellaan jumalauta ampumisia ja kaikenlaisia ansoja ja myrkkyjä.Itse jos tuollaista toimintaa näkisin niin kysymättä vetäisin turpaan.

Mulle on ihan v*tun sama mitä porukka ajattelee toiminnastani, mutta eroon noista riesoista tavalla tai toisella hankkiudun.. joskin tarkoituksellisesti kiduttamatta/rääkkäämättä.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ja mulle taas on ihan v*tun sama kuinka paljon sua rääkätään/kidutetaan.Myrkky kirjoitti:Tervetuloa vaan jos kerran niin jurppii, osoite on Honkatie 9 ja Ylämylly.tomaatti kirjoitti:Täällähän kummaa porukkaa on.Ehdotellaan jumalauta ampumisia ja kaikenlaisia ansoja ja myrkkyjä.Itse jos tuollaista toimintaa näkisin niin kysymättä vetäisin turpaan.
Mulle on ihan v*tun sama mitä porukka ajattelee toiminnastani, mutta eroon noista riesoista tavalla tai toisella hankkiudun.. joskin tarkoituksellisesti kiduttamatta/rääkkäämättä.
Herra viherpiiperö on sitten hyvä ja kertoo oman näkemyksensä ratkaisuksi ongelmaan kun niin eläinrakas moralisoija on.tomaatti kirjoitti:
Ja mulle taas on ihan v*tun sama kuinka paljon sua rääkätään/kidutetaan.
Tähän mennessä kokeiltua: Kasettinauhoja roikkumassa, toimii räkättirastaisiin mutta ei näemmä talitintteihin.. metallifoliosuikaleita, toimi hetken mutta nyt ne repivät ja levittelevät niitä... seuraavana kokeilulistalla on jonkun isohkon petolinnun kuvatus, jollei toimi niin sitten siirrytään kyseenalaisempiin menetelmiin.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Siivosin keskustelua koska aiheesta poikettiin taas..
Tarkastakaa lääkityksenne ennenkuin avaudutte taas
Tarkastakaa lääkityksenne ennenkuin avaudutte taas

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
- Gouldenwind
- "Hirsch"
Ei paljon meikäläisen tuloilla hankita ja taloyhtiön en usko olevan halukas hankkimaan, kunnallinen laitos kun vuokranantajana on.eka9000 kirjoitti:Hommaa parvekelasitPysyy pulut lumet vedet yms. pihan puolella
(Ei, en myy niitä, asennan vaan)